/ Forside/ Karriere / Offentlige / Selvangivelse / Spørgsmål
10  Busken 360
kørsel
Fra : hj51r
Vist : 516 gange
150 point
Dato : 30-04-06 10:42

Hvis man er ledig og bliver indkaldt til møde /ansættelsessamtale i ledighedsperioden,kan man så trække kørslen der overstiger 24 km fra på selvangivelsen

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 30-04-06 12:40

Hvis du er ledig er der jo ikke tale om erhvervsmæssig befordring, så je gtror du får svært ved at få den igennem.

Og helt ærligt, hvor mange penge kan det dreje sig om?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 30-04-06 12:53

Nej det kan du ikke.
Befordringsfradrag er kun for kørsel mellem hjem og arbejdsplads, og ikke til kørsel for at søge arbejde.

mvh dova

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 30-04-06 18:02

Det læste jeg på skat at man ikke kunne ifm tvungne fremmøder i AF når man er ledig. Jeg gjorde det dog et år hvor jeg ikke vidste det, og hørte aldrig noget til det Det var dog også kun 4-5 dage ialt.

Kommentar
Fra : pk2dk99

Dato : 29-10-06 13:49

Drt kan du ikke. Hvis du er ansat der så kan du godt.....