/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Flash mx
Fra : 234
Vist : 554 gange
100 point
Dato : 29-04-06 21:09

Hej !
Jge har lavet en animeret banner som kommer frem når jeg starter computeren men , problemet er hvordan får jeg den til at komme frem uden man kan se værktøjslinien i flashplayeren altså i et seperat vindue ?

Er der nogen som kan hjælpe mig med mit problem ?

Accepteret svar
Fra : sofus.dk

Modtaget 100 point
Dato : 29-04-06 22:22

prøv start/kør msconfic ?? ellers skal du lave det som et wallpaper/screesaver
Men så skal du først lave den om til en Sreensaver-fil SCR som du så indstallere som en anden fil.
Men det kræver et program/ eller kendskab til din pc
Prøv at se på www.download.dk eller com - under screensaver programmer, men de virker som regel ikke, da de skal købes først, for at få skiftet til at virke.

Du kan også uploade filen, til et server, og lave en helt anden form for opstilling, jeg ikke vil komme nærmere i dag, da den kræver lidt mere forklaring.

Ellers kan du sende ne PM og jeg skal hjælpe dig, så godt jeg kan.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 30-04-06 03:05

Men hvad, ingen svar ingen hjælp.
Nogen der ved hvad spørger tænker.

<<<<<<<jeg giver op>>>>

Kommentar
Fra : 234

Dato : 30-04-06 12:47

Hej Sofus !
Undskyld ventetiden !
Jeg har prøvet mig frem men , ingen resultat.
Har du et andet forslag hvordan man kan gører.

Godkendelse af svar
Fra : 234

Dato : 10-05-06 05:08

Tak for svaret sofus.dk.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 10-05-06 07:58

Hej.
Skal først lige vide, hvad du tænker på.
Vil du have banneret kørende som et wallpaper.
Ellers er det bare at højreklikke på animeringen, /anvend som baggrundsbillede

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 10-05-06 07:59

Eller skal det bruges på en webside