/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
El bagrude
Fra : KarenKruse
Vist : 667 gange
200 point
Dato : 05-12-02 15:04

Hvordan laver jeg min el-bagrude. Den lille sølv strimmel er knækket

Hilsen Karen

Accepteret svar
Fra : TulleRulle

Modtaget 210 point
Dato : 05-12-02 15:06

Det kan du med lidt lodde tin. Du lodder på hver side af knækket og så lægger du en tynd tråd fra en ledning over knækket.

Så virker den igen

hilsen Tulle

Godkendelse af svar
Fra : KarenKruse

Dato : 05-12-02 15:08

Det var sørme et godt svar. Tak for hurtigt svar

Kommentar
Fra : smeden

Dato : 07-12-02 23:24

De findes også en slags tusch eller lak til rep. af varmestrenge.
Området renses ,tape til afgrænsning begge sider ,og usynlig rep. er lavet.
Har selv fået det ordnet.
Mvh Smeden