/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Backup problemer.
Fra : marcussen1
Vist : 418 gange
100 point
Dato : 28-04-06 13:46

Mit problem er følgende:
Jeg vil tage et backup af diverse filer fra mit C-drev, XP-Pro, og bruger Nero 7.0. Den gør tilsyneladende alt, som den skal, men efter at den skulle have brændt på en CD/DVD, er der intet på skiven. Hvis jeg derimod sender til en anden HD, er der ingen problemer. Jeg har sp forsøgt at brænde resutatet derfra og der komme heller ikke noget på skive.
Er der nogen, der har et godt råd?

P.S. Jeg bruger RW skiver, både helt nye og også brugte.

Mvh
Niels

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 28-04-06 14:10

Hej, kan du ikke prøve at beskrive lidt om hvad du gør i Nero?

Bruger du f.eks Nero Express?

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : me67

Dato : 28-04-06 14:36

Følger lige med her - har nemlig også været ude for det samme.

ME67

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 28-04-06 14:50

Nej, jeg bruger Nero Start Smart. Jeg klikker på "Taqg backup af filer". klikker på "Select files and folders", next, klikker i venstre rude under "Lokal disk (C)" vælger så, hvad der skal sikkerhedskopieres, next, vælger "E:drev DVDRW, next, så kommer "Backup Wizard" på skærmen, og jeg klikker Backup. Næste skærmbillede viser "Full Backup Operation started", CD-skiven blivetr lagt i og jeg kan se, hvordan operationen skrider frem. Derefter bliver cd'n skubbet ud, og skal lægge 1.cdi. Den bliver ved med at blive skubbet ud. Den ER formateret og helt tom. Så kan jeg ikke komme videre.

Kommentar
Fra : marcussen1

Dato : 28-04-06 19:30

Jeg har fundet ud af, hvad jeg har gjort forkert; simpelthen en banal fejl. Jeg har lagt CD'en i drevet, før jeg blev bedt om det.

Kommentar
Fra : golfhouse

Dato : 30-04-06 07:50

oki en anden måde at løse sådan et problem på, er at kopiere de filer og mapper over på det drev, din brænder er på, derefter op i filer og tryk brænd skive.

det virker hvergang og er så enkelt.

Peter