/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
droslerne
Fra : ans
Vist : 755 gange
200 point
Dato : 27-04-06 22:59

Ja det er jo lidt svært at finde ud af.

Er droslerne flertal eller ental

Uanset hvad, så var det en pæn gestus at skrive svaret på det der blev spurgt om, som du/I selv fandt ud af.

Det er dette spørgsmål, det drejer sig om http://www.kandu.dk/spg86954.aspx

Hilsen ans

Accepteret svar
Fra : droslerne

Modtaget 200 point
Dato : 28-04-06 12:02

Droslerne er i flertal, men det er mig Robert der står for det.
Droslerne er den fællessangsforening som jeg stiftede, for mange år siden og rejste land og rige rundt og er nu stoppet det hele grundet jeg er flyttet 150 km væk.
Men jeg har stadig en hel masse med musik og sang at gøre.
Hilsen Robert

Kommentar
Fra : ans

Dato : 28-04-06 14:41

Jeg læste senere i din profil at det drejede sig om en sangforening.

Trist at det hele nu er stoppet.

Jeg synes, at det var en fin gestus at du lagde teksten på Avenuen i dit eget spørgsmål.

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 28-04-06 14:43

Tak for svaret droslerne.

Og god weekend

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 28-04-06 21:07

Tak og i lige måde