/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Svømmerhøjde på zx9r fra 98?
Fra : RasmusZX9R
Vist : 451 gange
300 point
Dato : 27-04-06 08:59

Hej
Er der en derude som ligger inde med lidt karburator data på min mc?
Jeg skal bruge et mål på svømmerhøjden,når karburatorerne er demonteret og ligger omvendt på bordet.
Mvh
Rasmus ZX9R-C

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 27-04-06 10:16

Ja, jeg ved godt at du sikkert skal bruge disse oplysninger her og nu, men jeg vil råde dig til at anskaffe dig en værkstedsmanual til din mc (hvad du givet ikke har endnu?)

Jeg kan også henvise til denne person, som højest sandsynlig kan være behjælpelig: Johni 40931841

Held og lykke...og RIGTIG GOD SÆSON

Mvh
Palle Jensen