/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Luftgevær
Fra : mariasmor
Vist : 4465 gange
30 point
Dato : 26-04-06 22:58

Hej er der nogen der ved hvor jeg kan købe et luftgevær i Odense til en rimelig penge ca.200- 300 kr.
der skal også være mulighed for at købe skydeskive og hagl dertil

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 26-04-06 23:23

Hej mariasmor
Lige i Odense ved jeg ikke, men her er et par links til stedeer hvor du kan købe det på nettet.
Skiver og hagl kan købes i enhver sportsforretning.
Jeg vil dog lige sige at kvaliteten af et sådant gevær er ikke i top, men det er hvad du kan få for 300,-

http://synonym.dk/mall/shop.asp?shop_id=2267&cat_id=93619
http://www.netget.dk/product.asp?product=1168

Mvh
dabj

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-04-06 23:47

Kig i den blå avis, gul & gratis og lignende steder.
Ofte kan det bedre betale sig at købe brugt af et dyrere mærke end et nyt billigt.

Nu ved jeg ikke om det er aktuelt i din situation, men husk:

Ifølge våbenloven er det ulovligt for butikker at sælge luftgeværer til børn under 18 år. Og det er heller ikke tilladt at forære et luftgevær til sit barn under 18 år.

mvh dova

Kommentar
Fra : eskild8720

Dato : 27-04-06 07:34

Hej Mariasmor
Det kan du i Dyrup,men husk at børn ikke må bruge det.
http://www.fyn.dk/modules/netvejviser/info.php?id=66562338
mvh. Eskild

Kommentar
Fra : julle100

Dato : 27-04-06 11:16

Hejsa...

Nu vi snakker om luftgevær, så prøv at tjek den her nye side ud - den er faktisk ret god. Den kunne måske fange din interesse, hvis du er meget interesseret i luftvåben.
www.luftskytten.dk