/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
MSN messenger virker ikke?
Fra : Mike87
Vist : 1088 gange
100 point
Dato : 25-04-06 22:27

Hej!

Mit MSN version 7.5 til windows XP virker pludselig ikke.. Hvis jeg vil skrive mit logonnanvn og kode er den meget langsom og når jeg nedelig kan få mit nanv ig kode ksrevet er tjenesten ikke tilgængelig? hvad er der galt? Min bærbar kører super godt, den er kun 3 måneder gammel, så det er ikke der problemet ligger, og kan sagtens logge på windows messenger fra min computer(den gamle version)

på forhånd tak!

Mvh Mikey!

Kommentar
Fra : mikkelbach

Dato : 25-04-06 23:10

Hej
har selv haft problemet og jeg ved faktisk ikke hvad årsagen var. Men jeg afinstallerede messenger og geninstallerede programmet og så fungerede det. Det er da værd at prøve

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 26-04-06 06:29

Messenger har problemer i disse dage. Det udmønter sig i mange ting.

Men det er MSN der har problemer ikke dig

Prøve senere om det har hjulpet, det har det sikkert.

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 26-04-06 09:50

Hej, prøv det her:

>>>
Windows 2000, Windows XP & Windows 2003 ONLY

Start/Run
Type "gpedit.msc" ENTER
Click + by Computer Configuration
Click + by Windows Settings
Click + by Security Settings
Click + by Software Restriction Policies
Click + by Trusted Publishers
For "Allow the following users to select trusted
publishers," the default is "End users."
<<<

Hvis det ikke virker så prøv også det her:

>>>
Locate the following key
Start/Run
Type "regedit" ENTER
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\
SystemCertificates\TrustedPublisher
Under "TrustedPublisher" look for "Safer" key.
Delete the "Safer" key if it is there.
<<<

http://www.askmarvin.ca/forums/index.php?showtopic=5140

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-04-06 09:56

et eller andet sted er det lidt sjovt med de messengere - hvorfor forsøge at reparere og gøre ved - herunder spilde en masse tid - det er så nemt at afinstallere og geninstallere og dermed rette problemet

ok - det bliver man ikke klogere af - men det sparer da på en masse negativ energi

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 26-04-06 10:09

Hej, jeg er helt enig men mit forslag løser et problem i XP som ikke kun 'forstyrrer' MSN men også mange andre programmer.

Jeg har faktisk lige løst et andet problem jeg havde på min bærbare med et andet råd i samme artikel da min AOL aim ikke har virket på den et stykke tid:

>>>

Go to a DOS prompt and type in the following OR go to Start -> Run and then copy and paste each line below hitting <enter> after each one.

regsvr32 Dssenh.dll /s
regsvr32 Gpkcsp.dll /s
regsvr32 Slbcsp.dll /s
regsvr32 Sccbase.dll /s
regsvr32 Softpub.dll /s
regsvr32 Wintrust.dll /s
regsvr32 Initpki.dll /s
regsvr32 Rsaenh.dll /s
regsvr32 Mssip32.dll /s
regsvr32 Cryptdlg.dll /s
regsvr32 Msxml3.dll /s

What these statements do is re-register the cryptographic files for Windows XP. Usually blown encryption is an effect caused by a virus or SpyWare infection.

<<<

Og ja jeg har haft noget snavs på den som jeg har fjernet med SuperAntiSpyware for en måneds tid siden...

Så det kan være ovenstående også kan fikse Mikeys MSN 7.5 problem.

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-04-06 10:12

lawitt ved du hvad der ofte gør at folk giver op - alle de engelske forklaringer !!!!!!!

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 26-04-06 10:31

Jeps, det er en barsk verden vi lever i. Og den bliver helt sikkert ikke bedre...

Men jeg synes da selv jeg er meget flink til at hjælpe og oversætte hvis folk har brug for det...

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : Mike87

Dato : 26-04-06 21:43

jeg har prøvet at afinstallere og fjerne programmet helt, og hente det igen, problemet er der stadig.. kan det muligvis være noget på min computer der gør et eller andet så programmet ikke virker?

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 26-04-06 22:23

Hej, har du prøvet at køre dem her som beskrevet?

regsvr32 Dssenh.dll /s
regsvr32 Gpkcsp.dll /s
regsvr32 Slbcsp.dll /s
regsvr32 Sccbase.dll /s
regsvr32 Softpub.dll /s
regsvr32 Wintrust.dll /s
regsvr32 Initpki.dll /s
regsvr32 Rsaenh.dll /s
regsvr32 Mssip32.dll /s
regsvr32 Cryptdlg.dll /s
regsvr32 Msxml3.dll /s

Mvh. Lars

Accepteret svar
Fra : lawitt

Modtaget 100 point
Dato : 28-04-06 10:19

Du starter kommandoerne fra en DOS prompt:

Vælg Start->Run, skriv 'cmd' i boksen og tryk Enter. Derefter udfører du hver enkelt af ovenstående kommandoer.

Mvh. Lars

Godkendelse af svar
Fra : Mike87

Dato : 01-05-06 21:12

Tak for svaret lawitt. det virker nu, man aner virkelig ikke hvordan det kom til at virke, bare ved at indtaste de koder du skrev!

Kommentar
Fra : simon10001

Dato : 08-03-08 08:39

Hvis du ikke kan læse nedenstående, så klik her.

Vi har hermed fornøjelsen af at sende dig den allerførste udgave af vores danske nyhedsbrev. Her vil du hver måned kunne læse de seneste nyheder om smarte features, fede onlinekoncerter og nye services.

Messenger Playground

Tips & Tricks

Windows Live Billedgalleri

Live Search Fokus

Windows Live er en gruppe af gratis internet-tjenester, udviklet til at gøre det lettere for dig at holde kontakten med dine venner og hurtigt finde de oplysninger, du har brug for.

MSN Video er en verden af vilde videoklip og fede koncerter. Se de sjoveste film fra hele verden, og vær med når de største musiknavne giver koncert online - f.eks. Lenny Kravitz i februar.

Messenger Playground er din legeplads på nettet. Her kan du prøve fede spil og quizzer, samt hente downloads til din Messenger. Hent f.eks. de helt nye, gratis"Love Family" smileys.

Få Windows Live Messenger på din mobil og tag vennerne med dig overalt - så er du sikker på ikke at gå glip af noget.

Find din udbyder her

Windows Live Billedgalleri giver dig mulighed for nemt at sortere og redigere alle dine billeder.

Hent gratis nu

Barack Obama
Hillary Clinton
John McCain
Mike Huckabee
Valg i USA

Hvad synes du om dette nyhedsbrev?
Send dine kommentarer til os.

Hent den nye Windows Live pakke gratis
Blogger du? Prøv Windows Live Writer
Send invitationer til din næste fest
Med venlig hilsen,
Christina & Troels - Windows Live teamet

Du modtager denne meddelelse fra MSN, da du er medlem. Microsoft beskytter dine personlige oplysninger. Hvis du vil vide mere, kan du læse vores Erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger online.

Vi håber, du synes, at denne type e-mail-meddelelser er nyttige. Hvis du ikke længere ønsker at modtage kampagnetilbud eller andre e-mails fra MSN, skal du gå til vores side med marketingindstillinger.

Microsoft Corporation, One Microsoft Way, Redmond, WA 98052

..
Message-Id: <20080218150840.4B09.117787-10349@microsoft.msn.com>
Der er ikke valgt nogen meddelelse
Klik på en meddelelse for at se den i læseruden. Vedhæftede filer, billeder og hyperlinks i denne meddelelse er blevet blokeret for at beskytte dine personlige oplysninger og af hensyn til din sikkerhed.

Hvis du vil have vist meddelelserne automatisk, når du vælger en mappe, skal du ændre indstillingerne for læseruden
Der er valgt 1 meddelelse
Tilføj som afsender, der er tillid til | Tilføj som afsender, der ikke er tillid til
Vis Cc- & Bcc-felt Fra: Til...
Til...
Cc...
Bcc...
Emne:

Vedhæftede filer:

De afsendte meddelelser gemmes ikke. Gem afsendte meddelelser

Scanner & overfører Flere oplysninger | Annuller
Meddelelsestekst
Indlæser... Hvis du vil føje fotos til meddelelsen, skal du først klikke på den mappe, hvor de er gemt. Vælg de fotos, du vil tilføje, og klik derefter på Overfør nu. Størrelsen på dine fotos reduceres, så de højst er 600 pixel brede og høje. Hvis du vil sende fotos i fuld størrelse, skal du klikke på Annuller og bruge funktionen Vedhæft filer.
Importer kontaktpersoner
abthiim@gmail.com
kongenafdanmark@gmail.com
malene-kp@hotmail.com
nikolaj
simon
sus
tfthiim@esenet.dk
Der er valgt flere kontaktpersoner.Hej simon thiim!lørdag 8. marts

Postkasseforbrug: 1% af 5 GB Hent nyhedsbreve Du bruger den fulde version af Windows Live Hotmail.
Ikke hurtigt nok? Prøv den klassiske version.
MSN I dagSeneste opdateringerGensyn med Friends
Hvad blev der af de gamle venner, da TV-serien sluttede? Se billederne, læs hvad de laver og hvem de kysser med.
MSN Gossip

Video: Prins Joachim festede på bøssebar
Starlounge Special: Gensyn med Friends
Starlounge Style Check: Louis Vuitton
Paradise-vært får større bryster
Har fået opfyldt sin drømGarfield i virkeligheden
Fed, doven tv-narkomanMere på MSN:

Aquad'or Natural Beauty Contest: Hvem er smukkest?
Video: Skøre klip fra hele verden
Paradise Hotel: Klip, konkurrencer og sladder

Nyhedsbreve og udvalgte tilbud
Få nyheder og seneste tilbud direkte i din indbakke!
Administrer dine abonnementer
Kontaktpersoner
Senest opdaterede kontaktpersoner (0)
Ingen af dine kontaktpersoner er blevet opdateret.
Del dine kontaktoplysninger, og få opdateringer fra andre
Spaces
Senest opdaterede spaces (0)
Ingen af dine kontaktpersoner har opdateret deres space for nylig.
Gå til Windows Live Hotmail-teamets space

Vil du starte med indbakken? Hvis du vil springe siden I dag over, når du logger på, rediger indstillingerne.
Kontaktpersoner
Kontaktpersoner Søg efter meddelelser med dette emne (i alle mapper):
Søg efter meddelelser med denne afsender (i alle mapper):
Søg efter Indstillinger for læseruden
Højre
Nederst
Fra
Sorter kontaktpersoner
Efternavn, Fornavn
Fornavn Efternavn
Efternavn, Fornavn (firma)
Firma (Efternavn, Fornavn)
Importer kontaktpersoner
Eksporter kontaktpersoner
Ryd op i dubletter af kontaktpersoner
Temaer
Windows Live
Blå
Rød
Sort
Sølv
Lyserød
Grøn
Lilla
Orange
Deaktiver tip
Tip til genaktivering
© 2008 Microsoft
Juridisk meddelelse
Feedback
Flere indstillinger...Omdøb mappe...
Slet mappe
Tom mappe
Ny mappe...Meddelelse...
Mappe...
Kontaktperson...
Gruppe...Besvar
Svar til alle
Videresend
Marker som læst
Marker som ulæst
Slet
Uønsket
Udskriv
Vis kilde[Ny mappe...]
Indbakke
Uønsket
Kladder
Sendt
SlettetSorter efter
Dato
Fra
Emne
Størrelse
Vis kun meddelelser
Med emne...
Fra afsender...
Med vedhæftede filerUønsket
Rapporter forsøg på phishingE-mail-gruppe
Omdøb gruppe
Slet gruppe
Ny gruppe...[Ny gruppe...]
venner og FamilieFil
Foto