/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Valuta Amerikanske Dollar
Fra : fooler
Vist : 798 gange
500 point
Dato : 25-04-06 19:31

Hej

Jeg har besluttet mig for sådan lidt på hygge nysse basis at forsøge lidt valutahandel efter devicen mange bække små. Jeg vil forsøge om jeg kan tjene til en bedre middag på min ferie, og skulle jeg tjene til to vil det j obare være super. Jeg har altid købt lidt euro og gemt dem til ferien, sådan jeg havde en lille opsparing til ferien for når der var vekslet til euro blev de jo ikke lige sådan brugt. Nu er det så en af mine venner foreslår mig at købe nogen amerikanske dollar fordi de er nede i 600.48 (tror jeg nok ) så han mener jeg skal købe lidt fra nu og hvis de falder lidt mere kan jeg rolig købe. Må jeg hører andres mening om mit foretagende, det skulle jo nødig ende i en kødløs dag på ferien

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 25-04-06 19:41

Jo jo den er mægtig ...................... vi købte rejsechecks i US Dollars som feriebackup da de kostede 7,50 - så vi venter nu bare på at de vil stige.

Kommentar
Fra : fooler

Dato : 25-04-06 20:04

av av det var ikke godt

Kommentar
Fra : docjacobsen

Dato : 25-04-06 20:11

jo da, du kan jo både følge med og se gamle udsving på "my yahoo" bl.a.

Kommentar
Fra : docjacobsen

Dato : 25-04-06 20:11

jo da, du kan jo både følge med og se gamle udsving på "my yahoo" bl.a.

Accepteret svar
Fra : paperboy

Modtaget 500 point
Dato : 25-04-06 22:29

du kan også på www.valutakurser følge kurserne lang tid tilbage. Du kan også via saxobank følger i hvilken retning de bevæger sig hele tiden. Køb til omkring de 6 eller under og sælg når de når over 6.3 i oktober så kan du da altid få dig enten et pølsebrød eller en enegelsk bøf alt efter hvor meget du har satset. Held og lykke med invisteringen.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 26-04-06 08:56
Godkendelse af svar
Fra : fooler

Dato : 27-04-06 17:57

Tak for svaret paperboy.