/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Mappen Slettet Post er VÆK
Fra : pipzi
Vist : 1319 gange
200 point
Dato : 24-04-06 18:56

HJÆLP HJÆLP HJÆLP.

Da jeg tændte min computer her til aften og gik ind i outlook express 6 og ville slette mails, kunne dette ikke lade sig gøre. Mappen der hed Slettet Post er pludselig væk. Når jeg prøver at oprette en ny, er det ikke muligt.

SÅ HJÆLP, hvad gør jeg ? Hvor er mappen blevet af og hvordan kan den bare forsvinde ?

Jeg prøvede at lave en systemgendannelse, men uden held... Mappen mangler stadig.

HJÆLP...

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 24-04-06 19:10
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-04-06 19:10

ps du kan sagtens slette post og nyheder alligevel ved at bruge shift + delete

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 24-04-06 19:13

Kan du ikke være kommet til at arkivere mappen?

Hvordan plejer du at gøre, når du sletter post?

Jeg plejer selv at markere den mail, jeg vil slette, og så klikke på et kryds, jeg har i min værktøjslinie. Kan du ikke gøre det?

Hvis du ikke har det kryds, så er det måske værktøjslinien, du skal redigere: "Vis"-"Værktøjslinie.." og "tilpas".
Og i "Tilpas" skal du bruge fanebladet "kommandoer" , markere "rediger" og så har du mulighed for at vælge et slettekryds.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-04-06 19:15

Birgitta - det er mappen der er væk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-04-06 19:24

kan det tænkes du muligvis har lavet en lille fejl og den gemmer sig i nogen af de andre mapper ????? Blot et forslag - men det har jeg faktisk været ude for (sjuskefejl med musen)

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 24-04-06 19:32

Jeg har kigget ALLE mapper igennem og den er ikke flyttet nogen steder hen ...

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 24-04-06 19:43

Miritdk: jamen, hvis mappen er væk og man sletter, så bliver der vel oprettet en ny mappe automatisk...
Jeg har da aldrig siddet og lavet mapper til "slettet post"

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-04-06 19:47

Birgitta - hvis man bruger shift + delete sletter man post med eller uden mappe - den går bare ikke i mappen men - tjah ved ikke hvorhen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-04-06 19:48

ps til birgitta - mappen slettet post vises jo som standard

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-04-06 19:50

øhhh - jeg prøvede at slette min og genstarte - den kom tilbage

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 24-04-06 19:51

ja det har den altså ikke gjort ved mig..

Godkendelse af svar
Fra : pipzi

Dato : 24-04-06 19:58

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-04-06 20:07

hjalp linket dig trods alt ???

sad lige og spekulerede over hvorfor hulan den mappe jeg slettede kom igen