/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
sesiontest til millitæret
Fra : brandmand83
Vist : 426 gange
40 point
Dato : 24-04-06 16:30

Jeg har lige søgt ind til falck, men dumpede en session lignende test. Personalechefen sagde at sådanne tests kunne man tage på nettet, men jeg har ledt og ledt, men kan ikke finde noget i denne sammenhæng.
Testen er en session agtig test, som man også bruger til sesion til millitæret.

Kommentar
Fra : mercerpigen

Dato : 24-04-06 20:13

Hej Brandmand83

Ærgerligt at høre du ikk bestod testen. Jeg har selv bestået den, men kan godt huske den
Den trak tænder ud....
Har ikk selv en side, men vil meget gerne selv finde en. Så jeg følger lige med på sidelinien.
Falck mente senere efter flere psýkologtest, at jeg havde roterende fis i kasketten
Men så er det jo godt vi småtossede har det sjovere

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 24-04-06 21:42

Kender ikke lige optagelsesbetingelserne hos Falck – mon ikke de ligner vilkårene hos politiet. Læs om optagelsesprøverne og afprøv test http://www.politi.dk/da/servicemenu/forside/

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 09-05-06 08:45

Måske er der faktisk et job du er bedre egnet til???

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 09-05-06 08:45

Måske er der faktisk et job du er bedre egnet til???