/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Ringenes Herre-plakater?
Fra : Vagina-Karina
Vist : 517 gange
20 point
Dato : 23-04-06 18:59

Hej med jer!

Jeg leder efter et sted, hvor man kan købe Ringenes Herre-plakater med dansk titel. Plakaterne er som følger: "Eventyret om ringen" og "Kongen vender tilbage". Det er vigtigt, at titlerne på plakaterne er på dansk, da jeg har plakaten til "De to tårne" på dansk. Håber at der er nogen, der kender en side, jeg kan købe dem på, eller evt. selv ligger inde med et eksemplar, de godt vil sælge.

Venlig hilsen... ja, mit navn kan I se ovenfor!

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 23-04-06 19:46

Har du prøvet at spørge i den lokale videopusher?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-04-06 21:43

Det ser ud som om den i hvert tilfælde den ene er her

http://www.plakatforretningen.dk/shop/filmplakater/ringenesherre

Kommentar
Fra : Vagina-Karina

Dato : 24-04-06 11:20

Ja, den side har jeg været inde på, men det er den plakat, som jeg selv har! Det er de to andre, jeg gerne vil have fat i.

Kommentar
Fra : Vagina-Karina

Dato : 24-04-06 11:23

Og til "kortoververden": Det har jeg ikke. Måske jeg skulle prøve det!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-04-06 11:24

I mit link, er det "Kongen vender tilbage" ehm... var det ikke den du efterlyste??

Kommentar
Fra : Vagina-Karina

Dato : 24-04-06 11:48

Underligt! Jeg kan kun finde "De to tårne". Ved ikke lige hvad der kan være galt.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 24-04-06 11:55

Karina.... det kan jeg ikke svarer dig på, når jeg går ind på linket er det Kongen vender tilbage, der er på siden, men prøv at kontakte dem, så kan du sikkert få hjælp

Kommentar
Fra : Vagina-Karina

Dato : 24-04-06 12:29

OK. Det kan jeg prøve at gøre, når jeg får tid næste gang. Men er nødt til at smutte nu. Skal til svømning med skolen!

Kommentar
Fra : Vagina-Karina

Dato : 25-04-06 18:35

Ja, så er jeg her igen!
Jeg har lige ringet til www.plakatforretningen.dk. Men de solgte kun kopier, og de kostede tilmed noget med 700 kr. pr. styk, og det vil jeg altså ikke give for dem, så det kunne jeg ikke lige bruge til noget. Det lader til at være en lidt håbløs opgave det her...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-04-06 19:33

Jeg kan godt nok ikke finde de plakater, men du kan da prøve at annoncerer efter dem i www.dba.dk www.brugt.dk www.papkassen.dk www.guloggratis.dk www.gribb.dk mm

held og lykke med jagten

Kommentar
Fra : Vagina-Karina

Dato : 25-04-06 21:04

Jo tak!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-08-06 22:42

Har du fundet dine plakater??