/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Radisson Sas i Stettin
Fra : Helle13
Vist : 1009 gange
200 point
Dato : 22-04-06 14:51

Har fået et gave kort til 4 dage på Radisson sas i stettin.
er der nogen der har boet der? Vil gerne vide hvad solarie etc koster.
Hvor langt er der fra hotellet til indkøbscenter GALAXY.

Kan man evt tilkøbe wellness på hotellet,tænker på sauna,massage,sol osv.

Er tøj billigere end herhjemme? Hvor finder jeg en god optiker. Kan man få lavet et par briller m overgang på 4dage? Og hvad koster det?

Er interresseret i ALT hvad i kan fortælle om Stettin -dog ikke priser på smøger og sprut da jeg hverken ryger eller drikker.

Kommentar
Fra : nollerik

Dato : 22-04-06 16:53

Der er 2 min gang til Galaxy. Resten ved jeg ikke så meget om. Du kan ikke nå at få lavet briller på så kort tid. Er du til restauranter, så lad være at benytte Radissons. Du får meget mere autentisk mad for pengene på de lokale polske restaurenter. Prøv fx den polske suppe "zurek" - den smager bare.

Restauranter og andet nyttigt kan du finde på:

http://www.investa.dk/

Kommentar
Fra : Helle13

Dato : 24-04-06 09:40

Er der nogen der ved lidt mere?

Kommentar
Fra : nollerik

Dato : 25-04-06 10:57

Jeg går ud fra at du har set denne.

http://szczecin.radissonsas.com/

Kommentar
Fra : Helle13

Dato : 25-04-06 11:05

Jep - alt hvad man kan "google" sig frem til har jeg set.Er mere ude efter andres erfaringer

Kommentar
Fra : nollerik

Dato : 26-04-06 16:46

Hvis du er til rav eller smykker kan jeg anbefale dig at kigge i Galaxy, venstre side næsten fremme ved den lille bar. Jeg kan ikke helt huske hvad forretningen hedder men kig efter et skilt med "Pol Art" . Jeg vil tipse på, at priserne er de halve af de hjemlige. Efter sigende er tøjpriserne ikke så lave mere. Men hvis jeg husker ret kan du blive klippet ved Radissons frisør for ca. en 1 hund.

Hvis du skal køre taxa, så brug Radissons - de fifler ikke med priserne.

Kommentar
Fra : Torsiv

Dato : 14-12-06 23:00

Skan Rejser har ture til Szczecin flere gange om ugen til Hotel Radisson.

Der er gratis adgang til Hotellets swimmingpool og fittnesscenter.

Torsiv