/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
høretelefoner
Fra : baykris
Vist : 444 gange
50 point
Dato : 19-04-06 16:18

Hej, jeg ved der er nogen som kan hjælpe mig.
jeg vil kun have høretelefoner sat til computeren, og det har fungeret, men ikke mere, og der hvor man normalt skruer op, har været i proceslinien, men er det ikke mere, når jeg tager krontrolpanelet og går ind på lydenheder er der intet der fungerer.
m.v.h.baykris

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-04-06 16:29

I kontrolpanet - lyde/lydenheder - går du lige i egenskaber - der sætter du flueben i "vis ikonet lydstyrke i på proceslinien - så har du den da i det mindste der

samme sted kan du klikke på avanceret og forsøge dig frem for at få lyden til at virke igen. Under højtalerindstillinger kan du højst sandsynligt se om tingene er tilsluttet som de skal.

ps.. bruger du skype - en eller anden messenger med voice kan du med held bruge de programmers indstillinger for lyd.

Vær lige opmærksom på i enhedshåndtering at der ikke er gule advarsler

Kommentar
Fra : transor

Dato : 19-04-06 18:25

Gætter på at du bruger Windows som styresystem. MS har det desværre med at ændre den slags indstillinggsmetoder i de forskellige udgaver af Windows. Det kan også være via programmer, tilbehør, underholdning, lydstyrke, at du finder kontrolpanelet til lydindstilling.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-07-06 12:09

Citat
og der hvor man normalt skruer op, har været i proceslinien, men er det ikke mere

prøv lige at gå ind i start - indstillinger - kontrolpanel - lyd og lydenheder - under generelt er der to små kasser - sæt flueben i vis ikonet lydstyrke på proceslinjen - så har du dit lille ikon igen