/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Hjemmesider hakker
Fra : hansaamand
Vist : 358 gange
100 point
Dato : 19-04-06 14:44

Hej med jer!

Jeg har en Acer Aspire 1350 med et VIA/3SG KM400/KN400 chipset med indbygget grafikkort. Efter at have forsøgt at få tv-out til at virke med min bærbare, er hjemmesiderne begyndt at 'hakke' når jeg ruller nedad. Hvad kan problemet være? Jeg har forsøgt at installere driveren til grafikkortet flere gange, men installationen kan af en eller anden årsag ikke lykkes. Der står bare: 'Setup was unable to complete the installation' og så afsluttes installationen. Er der nogen der har en idé til hvad der kan være galt?

På forhånd mange tak.

Kommentar
Fra : hr_hvalsoe

Dato : 19-04-06 15:31

Hej hansaamand

Har du forsøgt med en driver fra producentens hjemmeside?

Det kan desuden ofte hjælpe helt at fjerne driveren fra enhedshåndtering, og følgende genstarte maskinen. Herefter burde det være muligt at installere driveren igen.

MVH

hr_hvalsoe

Kommentar
Fra : hansaamand

Dato : 19-04-06 15:58

Hej hr_hvalsoe,

Jeg har downloadet driveren fra både grafikkortets og Acers hjemmesider - med det samme skuffende resultat.

Jeg vil forsøge at fjerne driveren helt vha. Enhedshåndtering og derefter installere driveren på ny. Hvis det virker, vender jeg tilbage med point.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 19-04-06 18:43

Slå TV funktionen fra igen. Den tager sikker for mange af kortets resourcer. På di fleste kort er det samme sted , som man indstiller opløsningen, og så under en special knap, der kan hedde lidt forskelligt. .