/ Forside/ Interesser / Fritid / Dykning / Spørgsmål
10  TIMO_J 140
Log i Suunto Solution Nitrox
Fra : elbak
Vist : 1012 gange
200 point
Dato : 19-04-06 14:22

Er der nogen der ved hvordan visningen bør være i logbogen på en Solution nitrox? Mine loggede dyk vises ikke som nummer 1, 2, 3 osv. De første 2 - 3 stykker vises som dyk nr. 1, så kan næste dyk feks. stå som nr. 7 og næste igen som nr. 13. Det skal lige siges, at datoerne passer godtnok efter hinanden.

Jeg er lidt bekymret for at begynde at dykke nitrox med den, før jeg ved om der er noget galt med den, jeg har dykket på luft med den og sammenlignet med min Favor, som jeg havde med samtidig. Der var der ingen forskel på tider eller dybder.
Så jeg håber der er nogen der kan fortælle om visningen i logbogen bare er sådan, eller om der er noget galt med den?.

Accepteret svar
Fra : lawitt

Modtaget 200 point
Dato : 19-04-06 17:54

Hej,

Så vidt jeg ved er det helt normalt at man kan have flere #1 dyk i sin log (da dette sker hver gang den aktiveres ved 'første' dyk i en serie) men synes det lyder underligt med springene til 7 og 13...

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : elbak

Dato : 21-04-06 12:24

Hej Lars. Ja, det er også det der bekymrer mig lidt. Men jeg har fået en aftale i stand med dykker sport, om at jeg bare kan komme ind med den, så ville han lige se på den. Så jeg håber det giver en afklaring.

KE.

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 28-04-06 10:36

Hej, fik du en fornuftig forklaring på fænomenet? Er selv enormt nysgerring nu

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : Catman

Dato : 28-04-06 23:53

Hej Elbak

Det er da lige meget om den computeren roder rundt i dine log, når nu du glemmer at tage den med, når vi nu skal i vandet , glæder mig til vi skal Norge og "bade" på Seattle.

Belsi....

Kommentar
Fra : elbak

Dato : 02-05-06 08:11

Hva´så "batman" det må da vist være bedre, end at glemme sin BCD??? eller hva´??? (Rune)

Hej Lars. Jeg padlede lige log´ene igennem igen. Det passer fint med flere første dyk, som du siger. Forvirringen opstod pga. 6 dyk logget efter hinanden. Jeg er ikke vant til så mange dyk efter hinanden. Men de passede fint på dato og tider. Så det var vist bare det der var gået ged i.
Så man må vist sige pointene er dine.

Godkendelse af svar
Fra : elbak

Dato : 02-05-06 08:14

Tak for svaret lawitt. Vi må hellere skynde os, at få lukket spørgsmålet, inden Arnvig får øje på det og får en blødning...