/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
Ørredtid!!!???
Fra : VJHCredit
Vist : 1023 gange
50 point
Dato : 17-04-06 19:09

Hej!
Vinteren har varet længe, og nu ser vandene rundt omkring ud til at være klar til fiskeri...
Spørgsmålet er bare om der er ørreder derude nu, hvor det burde være højsæson for en stor flot forårs-havørred???
Ville gerne høre om man rundt omkring i landet fanger noget nu-så læg en besked med din erfaringer...
Jeg bor omkring Roskilde/Hornsherred...hvis nogen skulle have gode steder/erfaringer for dette forår, er de mere end velkomne til at lægge en besked og jeg vil belønne det med en masse point...

Mvh. VJHCredit

Kommentar
Fra : josga

Dato : 17-04-06 19:58

Her i mit område bliver der fanget mange ørrederfor tiden, langfredag blev der fanget små 100 stk,
den største påca. 5 kg, men hver dag bliver der fanget nogen, se ( www.min fangst.dk.), der bliver reporteret nogle af dem, men langtfra dem alle, for de fleste vil holde stederne for dem selv.
hilsen Josga.

Kommentar
Fra : josga

Dato : 17-04-06 20:01

Hej igen
der er sneget sig en fejl ind den rigtige er www.din-fangst.dk. undskyld.
hilsen josga.

Accepteret svar
Fra : josga

Modtaget 60 point
Dato : 17-04-06 20:02

Her i mit område bliver der fanget mange ørrederfor tiden, langfredag blev der fanget små 100 stk,
den største påca. 5 kg, men hver dag bliver der fanget nogen, se ( www.din- fangst.dk.), der bliver reporteret nogle af dem, men langtfra dem alle, for de fleste vil holde stederne for dem selv.
hilsen Josga.

Kommentar
Fra : janing

Dato : 17-04-06 20:17

Hej VJHCredit

Du skal bare se at komme ud med snøren, for iflg. div. store fiske butikker, Jan & Bo / Sportsdress og Hvidovre sport, så fortæller de at det vrimler det med ørred, over det hele for tiden.

Knæk og bræk

Janing

Kommentar
Fra : brande18

Dato : 17-04-06 22:44

Her om foråret er Stevns Klint altid et godt sted. Alternativt er Hornbæk Plantage et af de bedre hot spots.

hilsen

Brande18

Kommentar
Fra : zerpico

Dato : 18-04-06 06:22

hej
vest kysten langs hornsherred fra kulhuse ned til munkholm broen.

Kommentar
Fra : josga

Dato : 18-04-06 07:44

Hej
Der er også Ørsted Ørredvand, der er du næsten sikker på at få gevinst hver gang.

Knæk & Bræk
josga

Godkendelse af svar
Fra : VJHCredit

Dato : 31-07-06 20:37

Tak for svaret josga.