/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
CD/DVD crazy
Fra : zakkaria
Vist : 314 gange
40 point
Dato : 17-04-06 15:49

hello!!
Jeg har 3 spørgsmål :
1):Min cd/dvd gider kan ikke læse eller åbne cd'en,men han kan godt spille CD music uden problemer
det har jeg hørt at skal jeg activere autorun, men hvordan ?
2):Jeg har IE.nyeste version under microsoft 7, (windows xp H.Edition) men når jeg åbner IE alle windows åbnes små som en pakke cigarette , er der en tips til, at åbnes stort.
3):Når jeg klikker på start , alle programmer,jeg har lost alle mine programmer for exp. word , movie maker eller klikker på tilbehør systemværktøj er allesammen væk på 98%.Jeg har haft 3 kolonner nu erder ikke noget næsten tilbage.
Er der nogen kan hjælp mig
1000 tak
zak.

Kommentar
Fra : zakkaria

Dato : 17-04-06 15:51

Jeg ville gerne har en email send til mig
tak

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 17-04-06 16:27

3:) start >alle programmer > fortsæt ud i kolonnen og gå ned til den lille pil > så bør den folde sig ud.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 17-04-06 21:25

2: Når du har åbnet et lille minimeret vindue går du ned i et af hjørnerne indtil musepilen bliver til en dobbelt sort pil. Da klikker du med venstre museknap og holder den nede og trækker vinduet ud indtil det fylder hele skærmen. Hvis ikke det er nok så træk evt i den anden side indtil du er tilfreds. Næste gang du åbner er det den størrelse