/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Remix med Nik og Jay
Fra : JesperHK
Vist : 666 gange
120 point
Dato : 16-04-06 01:09

Jeg hørte i dag et remix med Nik og Jay af sangen Lækker, jeg vil meget gerne have fat i det originale techno nummer som der bliver brugt.

(det er ikke feat LOC versionen!)

Kommentar
Fra : steno

Dato : 16-04-06 02:21

Hej JesperHK, jeg tror den version du leder efter er, Nexus remixet, der er både lavet et med L.O.C. og et uden.
Hilsen
steno

Kommentar
Fra : JesperHK

Dato : 16-04-06 20:49

Nej det er heller ikke Nexus remixet.

Kommentar
Fra : Zwekja

Dato : 17-04-06 00:53

www.tdc.dk ---> Musik butik, prøv at skriv til dem og spørg om dette!

Kommentar
Fra : Kazistuta

Dato : 17-04-06 10:52

Mit bedste bud er at du har hørt "Lækker" i Musikk's remix, en udgave der var nomineret til bedste danske remix ved Dansk Deejay Awards (DDJA) sidste år. Jeg tror dog ikke, at denne udgave er udkommet kommercielt, men blot udsendt som promo til diverse dj's. Hvis du skal skaffe den, skal du nok kende en DJ med kontakter.

Jeg har svært ved at opdage, at de skulle have lavet andre officielle remix end dem, som steno nævner. Eneste anden mulighed, som jeg ser det, er at du har hørt en af de bastard pop udgaver, der er lavet i den danske dj-undergrund. Her har en mand som DJ Linden f.eks. lavet en fed version, hvor "Lækker" er mixet sammen med "Roses are red" af Aqua.

Er det ikke sådan en bootleg/bastardpop udgave, så er det måske slet ikke "Lækker", du leder efter, men snarere Nik & Jays nyere single "Strip", som også blev udsendt i et remix. Kender man ikke drengene så godt kan man hurtigt forveksle de to sange (samt i øvrigt mange af deres andre sange), da der kører meget i en bestemt slags rytmiske figurer.

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 25-04-06 17:56

Hej, der findes en række mix med 'Lækker' men hvis det er techno-agtigt kan det være 'Dj Flash Club' mixet eller 'Sane and Tonica Dance' mixet.

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : JesperHK

Dato : 26-04-06 14:56

Tror faktisk det er "Sane & Tonica Dance" jeg leder efter, men kan bare ikke finde nummeret nogen steder.