/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Familie fra Nakskov
Fra : Venni
Vist : 1081 gange
50 point
Dato : 15-04-06 16:31

Kender du noget til Anna Marie Rasmine Rasmussen, der blev født 05-07-1869 i Nakskov sogn.
Forældre: Murerf. Peter Rasmussen og Hstr Inger Marie Pedersen.
Faddere: Konen Karen Marcussen i Brand - Pigen Kristine Rasmussen - Gmd Niels Jørgensen - begge i Abildt og Hmd Rasmus Marcussen i Br. og Ungkarl R. Rasmussen i Vindeby.
Anna Marie blev 17-07-1896 viet i Lyø kirke til fisker Christen Jørgensen, med hvem hun fik syv børn. Det første barn Inger Eline Kathrine Jørgensen blev gift med en Louis Hansen, der måske stammer fra Lolland-Falster.
Venlig hilsen
venni@dsa-net.dk

Kommentar
Fra : torbenhammer

Dato : 16-04-06 10:16

Hej Venni

Du kan finde hende på www.tom-stryhn.com. Det kræver password at komme ind, men password fås gratis.

Christen Jørgensen
Køn    Mand

Familie    Anna Marie Rasmine Rasmussen, f. 05 Jul 1869, Nakskov, Lollands Nr., Maribo,
Gift    17 Jul 1896    Lyø kirke, [Fyn]

Børn        1. Inger Eline Kathrine Jørgensen
Familie Gift med Louis Hansen

Hilsen
Torben