/ Forside/ Karriere / Udlandet / Import/Eksport / Spørgsmål
10  PARKENSS 410
Bil fra Polen
Fra : diet
Vist : 891 gange
20 point
Dato : 15-04-06 11:59

Jeg har set en bil i Polen som jeg gerne vil købe og importerer til Sverige, hvor jeg bor.

Ved nogen her?........

Er der noget afgift jeg skal betale i Polen for at få den ud af Polen?

Er der andre udgifter jeg skal være opmærksom på andet end reg. afgift i Sverige som er ca. 5000 SKR.

Håber på professionel hjælp hurtigst muligt.

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 20 point
Dato : 15-04-06 14:10

Hvis det er Vest-Europæiske biler du vil importere, så vær lidt forsigtig, for der er en del stjålne biler i Polen. Fine papirer er ikke nogen garanti.

Godkendelse af svar
Fra : diet

Dato : 23-04-06 14:18

Tak for svaret e.c.

Kommentar
Fra : hammarborg

Dato : 18-09-06 20:24

ved godt det her er et gammelt indlæg, men faldt lige over det. hvis du stadig ønsker hjælp mht bil fra polen, så sig endelig til, har gjort det mange gange fra netop det land.

men du skal ikke betale noget for at få den ud fra polen, kun prisen på bilen hvor du køber den, og selvfølgelig transporten hjem. men mht stjålne biler osv, gammel skrøne, de har lange fingre, men der er MANGE seriøse handler.

håber det er lidt hjælp, selvom det er et stykke tid siden du spurgte.