/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
OUTLOOK EXPRESS SKILT ?
Fra : dhmoelsted
Vist : 2996 gange
100 point
Dato : 15-04-06 11:54

når jeg lukker outlook express ned popper der et skilt op med følgende : outlook express kan komprimere meddelser for at frigive diskplads dette kan tage flere minutter ..og herunder står der klik ok eller annuler... jeg har både klikket ok og annuleret og der er intet post i min outlook og tdc onlinesupport skriver at den er korrekt opstillet/ indstillet hvad er det for et ireterende skilt ?? er først de senere dage det er startet

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-04-06 12:19

Jeg følger lige med her, min Outlook Express gør det samme, klikker jeg annuler så kommer den hver gang jeg lukker, og hvis jeg klikker ok går der 8-10 dage før den kommer igen, min har vist denne meddelelse altid

Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 15-04-06 12:34

Outlook tilbyder bare at komprimere (presse sammen) så der blir mere plads...

Tryk på 'ok' - der vil ikke være nogen synlig forskel bagefter

mvh/ann-vibeke

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 15-04-06 12:39

--------------------------------------------------------------------------------
Jeg følger lige med her, min Outlook Express gør det samme, somme tider jeg trykker på annuler.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-04-06 12:41

Ja det er også sådan jeg oplever det, men i de fleste Windows bokse er der mulighed for at sætte hak i "Vis ikke denne meddelelse igen" bare ikke her og det er lidt irriterende

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-04-06 12:44

Det ser ud som om vi er flere der har problemet, måske bliver det løst nu, undskyld at jeg nasser på dit spørgsmål dhmoelsted

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 15-04-06 13:00

jeg haft det problem i mere end et halvt år, dog kun på den stationære comp.
heldigvis kan jeg så se og læse mali på den bærbar
mine 2 naboer har samme problem
det har været oppe og vende i flere ? her på KANDU. uden at er lløst
jeg harsom en nødforanstaltning inst. POP Peeder
http://www.nettips.dk/Default.asp/KatId=97/SubId=97/id=2246/text=L%E6s+e-mail+direkte+p%E5+server

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 100 point
Dato : 15-04-06 14:17

Funktioner > indstillinger > fanen vedligeholdelse > [V] Komprimer meddelelser i baggrunden.

Ps. Nu du er der så kan du lige.................. [ Ryd op nu]

Godkendelse af svar
Fra : dhmoelsted

Dato : 15-04-06 15:56

Tak for svaret e.c. så hurra en lille påskegave det virker sku her tak , den skal lige noteres ned

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 15-04-06 16:04

Til e.c
Hvor står det du siger,det står ikke hos mig???
Hilsen swarn

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 15-04-06 21:59

Hej - jeg har været lidt fraværende. Det jeg skriver gælder Outlook Express 6.0
Funktioner
indstillinger
tryk på fanen "vedligeholdelse"
der er både [ V ] komprimer meddelelser i baggrunden
Og den knap hvor der står [ Ryd op nu]
Eyvind.