/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows Xp Til Vista
Fra : 10.Totti
Vist : 492 gange
20 point
Dato : 14-04-06 18:37

Jeg vil gerne ha formateret min com og så ha puttet vista beta ind på den istedet for

Hvordan gør jeg det nemmeste....For de drivers som jeg ska ha installeret ligger på en simens cd hvor den installere Xp, som hørte med min com

Det er en 2,4. 260gb harddisk. 256mb grafikkort...og 1gb ram...den er stor nok til vista ikk?

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 14-04-06 18:51

Det er da ikker sikkert at de driver der er på den ene passer til den anden??????

dr.dem

Kommentar
Fra : 10.Totti

Dato : 14-04-06 18:54

Ka godt være jeg kom til og sige noget forkert...men altså alt det der installere lydkort osv det ligger jo på cden med xp fra siemens...og den installere jo lydkort osv samtid med xp..men nu ska jeg jo ha vista

Kommentar
Fra : tbayh

Dato : 14-04-06 21:23

Hvor har du faaeet Vista fra_

Kommentar
Fra : guss

Dato : 15-04-06 01:36

Hey, jeg tror godt du kan installere vista med den pc. og ang drivers så syntes jeg altid at windows plejer at søge efter drivere når man har installeret windows, så jeg ville bare kaste mig ud i det.
du kan evt finde drivere her når du har installeret
http://www.drivershq.com/default.asp?af=googleaudiodrivers&bn=5
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=%2Fdirectory%2Fworldwide%2Fda%2Fdrivers%2FDefault.asp

ps. tbayh. Det er mugligt at downloade vista nu. så går ud fra det er den downloadede version.

Kommentar
Fra : tbayh

Dato : 15-04-06 07:38

hvor kan den downloades?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-04-06 08:03

Du kunne jo hente alle drivere på nettet før du sletter XP, og så brænde dem ned på en cd.Nu er jeg ikke lige klar over om driverne passer direkte til Vista eller om der skal en opdatering til at drivere. Det kunne du jo lige tjekke inden du henter drivere. Men som allerede tidligere nævnt vil jeg også bare kaste mig ud i det. Held og lykke.

Kommentar
Fra : guss

Dato : 16-04-06 00:59

Jeg kan ikke lige huske om det er lovligt at sige det i et forum. men det kan vist downloades via bittorrent. du kan evt søge her http://thepiratebay.org/

Kommentar
Fra : guss

Dato : 16-04-06 19:39

men hus der kan være fake udgaver, og det er på eget ansvar.