/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Skærmbillede står på hovedet
Fra : tommyvigholt
Vist : 282 gange
20 point
Dato : 14-04-06 12:40

Der har været børn igang på pc-en, nu står billedet på hovedet ! Nogle der kan hjælpe med at løse problemet? På forhånd tak.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-04-06 12:44

bare lige for at være sikker - det er ikke ved hjælp af knapperne på din skærm det er gjort ???

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 14-04-06 12:47

Kan du ikke stå på hovedet ?

Nej, -
højreklik på din mus mens den står på dit skrivebord.
'egenskaber'
'indstillinger'
'avanceret'
'grafikkort' (står nok som navnet på dit grafikkort)
'visningsretning'
- der får du mulighed for at vende dit skærmbillede, husk at trykke på 'anvend'.

God påske og venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 14-04-06 12:50

Baaaah, det er ikke din mus der skal stå på skrivebordet (svært at få den placeret dér, meeeen måske med lidt go' lim).
Det er selvfølgelig din curser/pil

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-04-06 12:52

forskelligt hvad der skal gøres - her egenskaber for skærm - indstillinger - avanceret - rotation - og her dukker valgmulighederne så op (bruger "landscape")

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-04-06 13:06

Kunne jo osse være det her program? http://programmer.kaninhop.dk/d1.php

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-04-06 13:07

Du kunne jo prøve at gå ind i fejlsikker tilstand og så se om der ligger et aprilsfool.exe i startmappen?

Kommentar
Fra : tommyvigholt

Dato : 14-04-06 13:08

Problemet løst Tak for hjælpen..

Annuller spørgsmålet
Fra : tommyvigholt

Dato : 14-04-06 13:09

Problemet er løst

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-04-06 13:09

hvordan ????