/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
hvordan gør jeg
Fra : detvargodt
Vist : 202 gange
100 point
Dato : 14-04-06 08:58

jeg vil gerne have nogle adr på så jeg kan downloade film og musik. ved godt hvad man må og ikke

har ikke brug for nogle formaninger jeg ved det er på eget ansvar.

god påske til alle

mvh detvargodt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-04-06 09:21

Lad mig dog alligevel advare dig:
Citat
Hvis du har i sinde at skrive eller sende noget, som du ikke ønsker hele verden skal vide, så lad være med at gøre det på kandu.dk.

...materiale, der på nogen måde kan komme i konflikt med lovgivningen, da dette kunne resultere i en civil retssag.

...andet materiale der på nogen måde overtræder loven, for selvom at vi respekterer dit privatliv, har vi desværre intet valg end at fuldt ud samarbejde med hvilken som helst lovmyndighed eller domstol

http://www.kandu.dk/rules.aspx

Se her hvorledes det gik en brugers spørgmål som ikke var helt fint i kanten:

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=78514

Vedkommende ville bare vide hvorledes man hurtigt stjal en bil (..selvom man må formode han vidste det var ulovligt.)

Hvad du foretager dig privat vil jeg ikke blande mig i, men lad være at skrive om det hér på kandu.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-04-06 09:34

Musik & Film kan du helt lovligt hente på iTunes ( http://www.apple.com/itunes/ ) eller hos TDC ( http://musik.tdconline.dk/ ) ...mod betaling naturligvis

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 14-04-06 09:34

For slet ikke at nævne at de personer der hjælper dig ligeledes bringer sig selv i en strafbar position, så du slipper for formaningerne, men ikke for kommentaren her:

Du er for dum

Kommentar
Fra : detvargodt

Dato : 14-04-06 09:35

hvordan sletter jeg mit indlæg
mvh detvargodt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-04-06 09:39

Du klikker på 'Annuller' ikonet under dit spørgsmål, men du får ikke dine point tilbage

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : detvargodt

Dato : 14-04-06 09:39

okay jeg har dummet mig og har fortrudt hvad gør jeg så for st gøre det godt igen
mvh detvargodt

Kommentar
Fra : detvargodt

Dato : 14-04-06 09:39

okay jeg har dummet mig og har fortrudt hvad gør jeg så for st gøre det godt igen
mvh detvargodt

Kommentar
Fra : detvargodt

Dato : 14-04-06 09:39

okay jeg har dummet mig og har fortrudt hvad gør jeg så for st gøre det godt igen
mvh detvargodt

Kommentar
Fra : detvargodt

Dato : 14-04-06 09:40

okay jeg har dummet mig og har fortrudt hvad gør jeg så for st gøre det godt igen
mvh detvargodt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-04-06 09:43

Som kortoververden skriver indeholder loven om ophavsret en paragraf der omhandler:
Citat
Fremmed medhjælp
Det er ikke længere tilladt at benytte "fremmed medhjælp, der medvirker i erhvervsøjemed" ved nogen form for kopiering

..hvilket kan gå ud over www.kandu.dk og folkene bag.

</MOLOKYLE>

Annuller spørgsmålet
Fra : detvargodt

Dato : 14-04-06 09:45

jeg vil gerne slette dette spørgsmål da jeg godt kan se det er et dumt spørgsmå og jeg fortryder undskyld mvh detvargodt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-04-06 09:46

..og du behøver ikke gøre noget 'godt igen'

..der er jo ingen 'skade' sket

</MOLOKYLE>