/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
Mangler arbejde
Fra : johanma
Vist : 1027 gange
300 point
Dato : 13-04-06 21:06

Hej, Jeg bliver færdig med HF her til sommer og vil meget gerne starte på et fuldtidsarbejde 1 juli.
Jeg vil helst finde et job på fabrik eller andet hvor der er mulighed for aften/nattevagter, da jeg gerne vil nå at tjene en del i løbet af det år jeg har afsat til at arbejde inden næste omgang studier.

Jeg er en 24-årig kvinde bosat i Odense.
Gode egenskaber: Fleksibel, pålidelig, effektiv, hårdtarbejdende.

Jeg har arbejdet som bartender(en mindre pool cafe) de sidste 2 år og har det seneste år fungeret som personalechef og når ejeren har været på ferie har jeg fungeret som daglig leder.

håber i kan hjælpe med nogle gode ideer

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-04-06 21:22

Søg her
www.adecco.dk

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 13-04-06 22:37

www.af.dk
opret en profi eller se hvad der er af arbejde.
du kan også blive vikar hos f.eks.
http://www.manpower.dk/MPNet3/startContent.asp?ref=DENMARK_NORDIC
http://www.adecco.dk/adecco/afdelinger/odense/index.html

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 14-04-06 07:45

Kridt skoene og tag ud til en række virksomheder i dit nabolag og fortæl du søger job. Det er den bedste form for jobsøgning du kan gøre. Virksomhederne sætter pris på, at du selv kan tage det initiativ, og vælger helst udfra dem de har mødt på den måde.
Gør du det, skal det nok lykkes.

Kommentar
Fra : balvinie

Dato : 14-04-06 21:31

ET GODT RÅD ! Opret et CV på jobindex.dk cvindex jeg har selv fået mange henvendelser på den måde

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-04-06 22:07

Der er også muligheder indenfor plejesektoren, eller taxicentraler.. Held og lykke

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 15-04-06 01:38

www.af.dk er også en mulighed
www.temp-team.dk

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 300 point
Dato : 15-04-06 09:00

Så må du finde fabrikerne..
Damixa (Laver vandhaner og messing ting..) i seden 5240 od nø har gode personaleforhold.

Der ligger en del større virksomheder i Højme 5250 od SV.

Nu når du ikke er så gammel - vil jeg forslå at du bruger lidt tid på at tænke faglig uddannelse.
Er du sikker på at det er lige den type job du gerne vil have om 20 - 30 år...

Der bliver fære og fære at disse job i Danmark da produktionsomkostninger (Personalelønninger) er for høje i forhold til dem man finder uden for europa...

Jeg kan og skal ikke bestemme dit job, men jeg syntes det vil være trirst, hvis du om 5-10 år skal begynde på skolebænken igen. Tænk lidt på hvad du har lyst til at stå op til hver mandag morgen, det kan være det bringer dine tanker i samme retning som dine følelser...

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 15-04-06 09:01

Ups..
Havde ikke set det med næste omgangs studier...
men held og lykke
mvh Benjamin

Kommentar
Fra : randif

Dato : 16-04-06 22:52

Hej med dig,

Når du er interesseret i natarbejde, skulle du ubetinget lede efter et handicaphjælper job, evt. med at passe nogen i respirator. Eller forsøge at komme ind i hjemmeplejen, det virker som om du er serviceminded.
Sluttelig kunne du kontakte nogle af de kontakter du har fra dine andre job, og høre om de havde noget.
Det er altid godt at sende nogle uopfordrede ansøgninger frem til flere steder.

God jagt!

Godkendelse af svar
Fra : johanma

Dato : 26-04-06 22:11

Tak for svaret Benjamin.Hansen.