/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
flash problemer/ sputnik
Fra : solling
Vist : 3546 gange
145 point
Dato : 13-04-06 10:51

--------------------------------------------------------------------------------
hjælp hjælp hjælp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hej åhh hvor jeg håber at der er nogen her der kan hjælpe mig.
jeg har været inde for at præve at se film på tv2 sputnik og den kører det der program hvor den skal se om indstillingerne på min pc er rigtige. den siger så at jeg skal installere Flash og jeg klikker på linket og installere det.... den melder at det er installeret og når jeg så på sputniks side tester siger den IGEN AT JEG SKAL INSTALLERE DET ???????
hvad er der galt.... jeg har ringet til den hotline som står på sputniks hjemmeside men de kunne ikke hjælpe mig..... jeg blev rådet til at prøve at slette cookies osc.... opdatere windows, genstarte osv...... alt er gjort og det virker stadig ikke....
jeg har kørt virusprogram, spyware og alt muligt og der skulle ikke være virus på min pc....
HÅBER VIRKELIG AT DER ER NOGEN AF JER "NØRDER" HERINDE SOM KAN HJÆLPE ))))
ps. jeg er et stort pcfjols så ikke for mange svære fagudtryk please....)

med venlig hilsen line borup

ps..... det er det samme problem når jeg prøver at leje fil hos www.sf-anytime.dk...

undskyld at jeg ikke kan tilbyde flere point men det var alt hvad jeg havde på kontoen.... skal nok forøge så snartt jeg får nogle flere......

Kommentar
Fra : transor

Dato : 13-04-06 16:54

Prøv at slette dit flash program. Computeren kan sagtens uden.
Genstart computeren

Installerer den nye flash

Genstart computeren

Prøv så den dårlige filmudbyder igen.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 13-04-06 17:37

Nemmere at ligge et link, der virker
www.sf-anytime.dk
Og har spørgsmålet ikke lige været her, af dig.
Det eneste du kan gøre er at brokke dig til ???
Når der opstår problemer på din PC, BLIVER der altid oprettet en logfil.
Prøv at se i KONTROLPANEL/ADMINISTRATION---
Disse fejl er markeret med gul/rødt, dobbeltklik på fejlen, og send den, så får øjeblikkeligt besked om hvad der er galt

Accepteret svar
Fra : sofus.dk

Modtaget 72 point
Dato : 13-04-06 17:41

Men kan da sige så meget, at hvis ikke du giver tilladelse, til at der bliver kørt aktive x eller andet, skal du ikke forvente at se noget.
Da det er SIKKERHEDS indstilling fra udbyders side, så han kan se det er dig der har rettigheder til at se,,,,,,hvad du vil se
Så Prøv lige at se hvordan din Firewall er indstillet.
GOD PÅSKE

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-04-06 16:31

http://sputnik.dk/subpages/?category=2100710

har du fulgt vejledningerne her skulle du ikke have noget problem !

Godkendelse af svar
Fra : solling

Dato : 17-04-06 14:46

Tak for svaret sofus.dk.