/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
pædagorisk undersøgelse
Fra : jeppenp
Vist : 1033 gange
120 point
Dato : 11-04-06 23:35

vi har i forbindelse men et teknologi projekt om børn (3-6), tænkt på at lave noget legetøj der kunne fremme børns motoriske og sanselige udvikling, og vi har tænkt på at lave en labyrant som børnene skal føre nogle klodser igennem ved hjælp af magneter.

nu mangler vi bare en undersøgelse der dokomentere at der er mulighed for at vores produkt kan fremme børns udvikling.

vi har prøvet at google os frem til svaret, men uden held, og nu tænke jeg på om nogle af jer kende til en sådan undersøgelse. ?

jeppe

Accepteret svar
Fra : steno

Modtaget 130 point
Dato : 11-04-06 23:56

Hej jeppenp

Vores søn gik på Sprog og Motorik Skolen (Leder Lizzi Sahl) på Hedehusene Skole. Der var alt i legetøj og redskaber til at fremme motorikken. Jeg har nummer til Hedehusene Skole : 4335 2140. Prøv at ringe og spørge efter Lizzi Sahl.

Hilsen steno

Kommentar
Fra : jesper_Hø

Dato : 13-04-06 00:10

Jeg vil godt hjælpe dig med at skrive halvdelen af rapporten, KUN hvis JEG får pointene.. !!!

Kommentar
Fra : steno

Dato : 13-04-06 01:40

Heyj mester jesper_Hø !

Er det her en "Bytte bytte købmand" leg - eller er det et seriøst spørgepanel ????

Man prøver at besvare et spørgsmål - og så kommer du med et latterligt forslag til eppenp, jeg havde forstået at projektet omhandlede 3 - 6 årige, men jeg havde ikke taget højde for, at de deltog i debatten på Kandu

steno

Kommentar
Fra : jesper_Hø

Dato : 13-04-06 13:08

Syntes du at du er mere smart ved at gå ind og prøve at opdrage..??? Det er så bare sådan at jeppe er min klassekammerat og vi laver projektet sammen, så en anden gang, så besvar de ting du syntes er relevante og ikke rakke ned på andre.... tror faktisk jeg voter dig..!!

tænk lige over det en anden gang... inden man kommer rendende og leget fu#"% politimand..

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 13-04-06 14:03

Sådan kan man også få venner

Kommentar
Fra : steno

Dato : 13-04-06 14:42

Til jesper_Hø

Netop det forhold at i er klassekammerater, burde få dig til at tage mobilen og kontakte jeppenp og give ham det foreslag - uden om Kandu. Jeres private forhold er panelet i Kan du uvedkommende. Jeg besvarer spørgsmålet efter bedste evne, at du så hen over Kandu foreslår studehandler med jeppenp er stupid. Jeg leger ikke politimand, og er også ligeglad med "de sølle point", det er princippet, og der er du galt på den.
Tænk lige før du skriver. Med hensyn til at vogte kan jeg da sende Spg86155 til vurderering hos Kandu, hvis det er det du ønsker.

steno

Kommentar
Fra : jesper_Hø

Dato : 13-04-06 14:48

hvorfor skal du overhoved kommentere og blande dig, i vores interne jokes.!!!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-04-06 20:28

jesper_Hø - det kan du faktisk ikke være bekendt.
Der findes kategorier som vittigheder og smalltalk som er beregnet for tant og fjas.
Der kan naturlivis også leges i de andre kategorier, men at smide vand i hovedet på folk, som seriøst prøver, at udøve Kandu's vigtigste formål - nemlig vidensdeling................det er for dårligt.
Eyvind.
Ps. Alle spørgsmål i dette åbne forum er for deltagelse af alle.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 13-04-06 20:32

..og så skal man altså være superbruger for at kunne få point jesper_hø(balle)

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-04-06 20:51

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 13-04-06 22:02

Jesper_Hø -> Prøv nu at drikke en halv liter sukkervand og mobiliser al din energi på at sætte dit infantile intellekt i omdrejninger inden du begynder at provokere

Du spørger hvorfor steno blander sig i jeres interne joke..

Hvordan skulle steno eller vi andre brugere af dette forum have en chance for at vide at i overhovedet kender hinanden??

Du kunne meget let have skrevet: Vi kender hinanden og skriver opgaven sammen. Det var bare en joke!.

Så var problemet løst i et snuptag

Men du skulle partout provokere istedet for at forklare tingenes sammenhæng. Og med den instilling vil du modtage mange flere irettesættelser på din vej...

En smule pli er ingen skade til...

Vh fluffy

Kommentar
Fra : jesper_Hø

Dato : 14-04-06 12:27

i er da også bare byens bedste englebasser hva, netop,, der er andre kategorier til det her, men i skal jo hele tiden lige, kommentere (det stykke tekst) jeg har skrevet, Klart det beskriver MIG.. har i ikke andet at lave en at blive VED, med at rakke ned på mig... send mig jeres kontonummer så kan jeg sende jer en 1 krone hver, så i kan få et nyt liv..

Så tror jeg også vi er færdige med den her lorte (opdrage) debat.. SLUT

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-04-06 12:29

Kommentar
Fra : jeppenp

Dato : 14-04-06 14:56

NU STOPPPER I
og det er lige meget hvem der begynder og hvem der ksriver vidre.. tag og brug det her til noget fornuftigt i stedet.

det er jo snart ja vi bare skal lave en undersøgelse om, for i opføre jeg som børn alle sammne...

jeppe

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-04-06 14:58

tudefjææææs!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-04-06 20:26

Godkendelse af svar
Fra : jeppenp

Dato : 01-06-06 22:21

Tak for svaret steno. du var joi den eneste der tog det seriøst.. .og vi fik lavet en super opgave

Kommentar
Fra : steno

Dato : 02-06-06 01:13

Godt nok !

Hilsen steno