/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Lad os tilgive ham :-)
Fra : Klumme
Vist : 782 gange
10 point
Dato : 11-04-06 10:04

http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=433866/

Skal vi ikke se gennem fingre med hans forseelse - Altså på betingelse af, at hastighedsovertrædelsen skete i forbindelse med, at mandslingen med de mange tunger var på vej ud af landet med sit habengut.......forever

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 11-04-06 10:17

Jeg synes vi skal forlange at en eller anden over-imam giver os en undskyldning!

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 11-04-06 10:27

ALLAH AKBAR klumme du har de vise ord min fætter *gg*

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 11-04-06 10:29

Lad os boykotte.... Øhhh... Lad os bare boykotte et eller andet.!!!!

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 11-04-06 10:29

men rejsemålet var vel ikke oplyst, så ingen tilgivelse herfra endnu

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 11-04-06 10:30

Undskyld min dumme kommentar... Jeg fik stress.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 11-04-06 10:31

talisko, lad os lægge hovederne i blød, der må være et eller andet? trailere på sjælland?

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 11-04-06 10:34

Jeg synes da det er et perfekt forsøg på integration. Det er vist ikke en ualmindelig forseelse for gennemsnitsdanskeren...

Kedeligt nyhedsstof fra BTs side...Når der nu er lidt Akkari-agurketid, så kan vi da være lidt forargede over det...

Vaxen

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 11-04-06 10:43

Du, vi må finde noget, som slet ikke har noget med sagen at gøre, så kan vi se de uskyldige lide - dén er gadens unger garanteret med på!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-04-06 10:53

aasenissum
Jeg er sådan set ligeglad med hvor han skal hen, bare det er ud af landet, og skulle det være den anden kolbøtte-koraner "Labanfidusen" han har stavlet på traileren, så er det fandme okay

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 11-04-06 10:54

Jeg kommer personligt IKKE til fredagensbønnen på... Mmmmm... Fredag.

Yes... Lad os boykotte fredagsbønnen... Så kan han lære at køre ordentligt.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-04-06 11:11

Pudsigt forresten... at en araber kører med jødekrog

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 10 point
Dato : 11-04-06 11:11

Ingen tilgivelse herfra, før der foreligger yderligere om følgerne i sagen.

For hvis dette er rigtigt.........

Citat
Akkari siger selv til Ekstra Bladet, at han "fik et godt råd af politimanden om ikke at køre så stærkt en anden gang".

........at han kun fik en påmindelse og der ikke foretages yderligere.

Så viser det desværre bare, at også den udøvende magt, hvis formål er at håndhæve lovgivningen over for alle, har sat sig selv knæfald over for en F...... P..... og givet ham status på højde med de kongelige

mvh dova

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 11-04-06 11:11

taliskoko .. imens

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 11-04-06 11:12

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 11-04-06 11:13

nådada dova, du kom nok på banen der

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-04-06 11:20

Dova.

De fik måske ikke en retsgyldig måling, og gav ham derfor bare en irettesættelse.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-04-06 11:21

Må man da håbe på.......

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 11-04-06 11:22
Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-04-06 11:29

For mit vedkommende er det slut med produkter fra Arla. De har vist deres sande ansigt. Leflende fidele og oven i købet med en svinsk forretningsmoral.

Så den står på Grambogård produkter.... de er dyre, men det er dælme osse bedre. Det er kvalitet så det kan smages og dyrevelfærd ikke at forglemme.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-04-06 11:30

Øhh det var et apropos til Julius.......

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-04-06 11:31
Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 11-04-06 11:31

klumme læser du også det med småt jeg har lagt mærke til at ARLA har mange af de små majarier (ved ikke om det staves sådan) og er du sikker på at de ikke er ejet af arla

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-04-06 11:38

Når jeg nu alligevel springer rundt i det, (hva pokker, det er jo smalltalk, og det er MIG der er trådejer loool) så er det da dejligt at høre, at Enhedslisten endelig har fundet en mærkesag, som de intellektuelt kan håndtere... at skaffe 200.000 køer et GJ ophold på græs om sommeren.

Det meste af deres tid bruger de jo ellers på at være 100 % imod alting, formentlig fordi de ikke selv er i stand til at formulere noget som de kunne "være med" LOOL

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-04-06 11:41

thyfoon

Ja, og jeg er blevet MEGET overrasket, men jeg er 99 % sikker på, at Grambogård ikke ejes af Arla. Men shit.... nu vakler jeg i troen. Det håber jeg dælme ikke

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-04-06 11:46

Thyfoon.

Det ser ikke umidelbart sådan ud, når jeg læser http://www.grambogaard.dk/Historie-26.aspx

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 11-04-06 11:48

klumme ud og kik på din mælke katon vi venter i spæning er det et arla proudukt så bouykouter vi det

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-04-06 11:53

Thyfoon

Jeg er sikker. Grambogård er ikke en del af Arla. Læs forresten dette http://www.madgal.dk/article.asp?id=233&versionid=0

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-04-06 12:05

Der er osse Øllingegård Mejeri... De handler dog kun med mælkeprodukter, altså ikke ost så vidt jeg ved. (ja ja ja ost er osse et mælkeprodukt lool, men I ved hvad jeg mener... ik?)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-04-06 12:08

Læser ikke BT

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 11-04-06 12:09

Teil> Læser dy Jyllandsposten???????

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 11-04-06 12:11

dy, jeg læser ikke links.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-04-06 12:12

Kan du læse??

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 11-04-06 12:26

Teil> Øhh.... Fisk??? Om du læser Jyllandsposten eller ej hvad har det med at du ikke læser links at gøre???

ps. du skal ikke læse linket med trykke på, og læser det linket linker til.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-04-06 12:31

Klumme her kan du se de mejerier, som er leveringsdygtige til Arla

http://www.arlafoods.dk/appl/HJ/HJ201AFD/HJ201D01.NSF/O/4CC8301728457842C1256DAA0035DF6C

Akkari udtalte 1. april 2006, at han måske ville flytte til Grønland.

Det har nok været en aprilsnar

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article186389.ece

http://ekstrabladet.dk/112/article189221.ece

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-04-06 12:42

Tak Ans.

Jeg var næsten sikker på at Grambogård IKKE var "Ørla"

Hvad fanden har de stakkels grønlændere gjort.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-04-06 12:53

Det er nu ikke så nemt at finde forretninger, der ikke handler med Arla. Jeg ville gerne støtte et lille privat mejeri.

Akkari kan rejse til sit hjemland, og han bliver ikke tilgivet af mig.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-04-06 12:58

Næææ det kan du ha ret i, men du kan i hvert tilfælde få Grambogård hos Magasin og Cohrs i Kødbyen http://www.cohrs.dk/1.0.html Øllingegård kan du få mange steder, bl.a. ISO.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-04-06 13:17

Så må jeg en tur til Magasin eller ISO, der er for langt til Kødbyen.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-04-06 13:26

Gør det Ans. Du vil ikke fortryde det. Har lige fået frokost.... 1 stk med kogt røget nakke og 1 stykke med 5% rygeost - Begge fra Grambogård. Det er kvalitet der kan smages.

Dyrere, tjaeee men årgangsvin er altså dyrere end husholdningssprit. (og smager bedre lool)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-04-06 13:28

HOV.... Glemmer helt ham kolbøtte-koraneren. Herut med ham, den falske snog.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-04-06 13:50

Jeg vil tage til Magasin og købe oste fra Grambogård, det er det, jeg skal have med til påskefrokosten.

Har lige hørt i radioavisen at Arla nu bliver nødsaget til at fyre en del af deres personale.

Det er synd for det personale, det går ud over, men tænkte Arla på de stakkels landmænd da de opkøbte/udkonkurrede de små mejerier?

Nu mærker Arla selv på deres pengepung, hvad det vil sige, at miste en indtægt.

Men det er en trist situation for de ansatte, som det går ud over.

Akkari kan rejse hjem og så kan han tage Laban med.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 11-04-06 16:01

JEG FORLANGER ALTSÅ EN UNDSKYLDNING!!!!

NEJ - jeg vil IKKE tilgive ham!

Tværtom...jeg vil vide hvad der var i den trailer!
- og ha' en UNDSKYLDNING!

Og så skal et eller andet dælme boykottes...

ehm... dova>
Citat
F...... P.....

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 11-04-06 16:09

Dagens spørgsmål:
Hvor mange imamer kan der være i en trailer????

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 11-04-06 16:11

En trailer fuld

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 11-04-06 17:22

Rigtig mange Akkarier..de er ikke så store

Jeg har ikke været på, for min lille hund, Perle blev kørt ned igår og fik hevet lårknoglen af led. Hun skal opereres imorgen..det lille pus!
Det var en MEGET lang nat da vi ikke vidste om hun overlevede, men gudskelov..pyha..
Det bliver en pebret omgang, men hvad gør man ikke..jeg har jo nærmest "født" hende..var ihvertilfælde tilstede
Undskyld Klumme, at jeg lige brugte lidt af din tråd til noget så uhelligt som en hund (set med imam-øjne, ihvertilfælde)
Hmm, han skal vel bare af med kortet og straffes som alle andre...så kan det være vi ved hvor vi har ham?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 11-04-06 17:29

Ja ja .... selvom jeg ikke bryder mig om hunde i storbyerne, kan jeg da godt sætte mig ind i dine lidelser. Det var synd for din hund og dig, men I kommer jer forhåbentlig begge!!!

Hvad med at erklære Danmark for "Imamfrit område" lool

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 11-04-06 17:33

Vores vicestatsministaer sagde under "konfliktens" højeste, at han ikke kunne forstår dem der havde så meget imod Danmark blev i landet...!!! Sådan. 1-0 til B.B.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-04-06 17:55

"Det hedder altså en Jydekrog"
Jeg vil meget gerne tilgive, når jeg ved hvilket land jeg kan sende tilgivelsen til.
Lad os brænde et par trailere af (i de rigtige farver)
Der er ingen grund til at bede om nogen undskyldninger...............
et farvel for bestandig kan gøre det.
Jeg er ikke racist eller religionsundertrykker - men nogle typer mennesker kan jeg ikke fordrage.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 11-04-06 18:19

Ja klumme, hunde skal have mulighed for masser af motion og frisk luft..jeg er heller ikke tilhænger af mennesker i storbyerne..det er ikke sundt for dem..derfor bor jeg også på landet

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 11-04-06 19:35

til alle antiarlafolk...
husk at der er noget helt vidunderligt, som hedder thise, mums, siger jeg bare

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-04-06 19:45

Ja tak.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 11-04-06 23:23

Vi er begyndt at få grøntsager fra Aarstiderne og kød fra Gårdbutikken...fantastisk..kan så absolut anbefales.
Det smager fantastisk..og så kommer det fra udvalgte gårde og gartnerier...det er frisk og velsmagende.
Fra Gårdbutikken får man også lidt merieriprodukter...og der er ikke fra Arla!

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 12-04-06 09:18

vi har en lokal slagter og grønthandler der køre rundt her ude hvor vi er flyttet ud
det er et ælder/handicap omr damm det er lækket med friske grønt og kødet er helt anderledes en det man køber i supermarket hvorfor ved jeg ikke men det har en mere "rigtig" smag
nu skal vi bare ha fundet en god minnimælk nogle forslag ?

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 12-04-06 13:15

thises skummetmælk jersey o,5 %. smager [I]ikke[/I] som skummetmælk

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 12-04-06 14:55

Mælk, der ikke smager af mælk....åhhh Åse

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 12-04-06 16:56

ja, den var lidt kraftig denderbenægtelse, men du kloge quind, du har da sikkert forstået, at den netop smager af mælk,ikke som den blåfrosne skummetmælk man ellers ser på hylderne.
er du der ?? når gæster bruger kaffe med mælk , hælder jeg den op i en kande. ingen "runkne" næser.
hvordan er den her tråd i grunden kommet til at handle om mælk!!!? tar lige en kigger.
nå jow, må hurtigkørende infamer drikke skummetmælk imens de kører. så er jeg på sporet igen.
undskyld klumme

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-04-06 17:03

hurtigtkørende infamer...fyha åse

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 12-04-06 17:05

Hvaaaaa´... Kan I ikke starte en anden tråd om mælkeprodukter.??? Det er jo lissom lidt off topic her!!!

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 20-04-06 03:38

Tak for svaret dova.