/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Spiritisme / Spørgsmål
10  svendgive.. 200
Åndetramp.
Fra : Ove
Vist : 914 gange
50 point
Dato : 08-08-01 05:41

Det undrer mig at man tit hører døre knirke og støvletramp, almindelig gang i forbindelse med gengangere (ånder, spøgelser o.l.). Jeg mener da at de er luftformige, og derfor ikke kan påvirke gulve og døre. Er der nogen der kan give mig en fornuftig forklaring på disse fænomener?
Ove.

Accepteret svar
Fra : 12345

Modtaget 50 point
Dato : 08-08-01 11:35

hej Ove
det er nogle svære spørgsmål du stiller, nu ser jeg ikke selv genfærd, men dem der gør har måske et øre for de ting
og måske kan alm mennesker ikke høre noget men det kan være at dem der kan, på en eller anden måde har åbnet for at høre trin og tale som vi andre ikke kan og som ikke existere for os der ikke kan.
ligesom at nogen kan se dem og nogen ikke kan.
Mange hilsner Helle

Godkendelse af svar
Fra : Ove

Dato : 08-08-01 11:41

Tak for svaret 12345. Jeg havde godt nok regnet med at der ville komme noget i den retning, du har svaret, og det er ikke sikkert vi kommer det nærmere, Tak Helle.
Ove

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-08-01 11:39

"Ove" skrev i en meddelelse

> Det undrer mig at man tit hører døre knirke og støvletramp, almindelig
> gang i forbindelse med gengangere (ånder, spøgelser o.l.). Jeg mener da
> at de er luftformige, og derfor ikke kan påvirke gulve og døre. Er der
> nogen der kan give mig en fornuftig forklaring på disse fænomener?
> Ove.

Jeg gætter på, at det har at gøre med de kraftige elektromagnetiske
spændinger, der er tilstede hver gang den slags fænomener dukker op. Om de
er luftformige og derfor ikke kan skabe lyd -
jamen så tænk på hvor højt det lyder, når to luftmasser støder sammen i et
tordenvejr.

Desuden kan man læse om en kvindes mange oplevelser med støvletramp, høje
knirk og meget andet i en vældig spændende bog, som hedder "Ørnen og Rosen"
skrevet af Rosemary Altea.
Den handler om hendes ungdom, hvor hun ikke vidste, hvad det var der var ved
at ske med hende, indtil hun omsider bliver klar over, at hun har store
evner som medium.

Ligeså mange fine og interessante oplevelser får man i Betty Shines 2 bøger
om hendes liv før og efter hun blev healer. De hedder "Sindets magiske
kraft" og "Sindets energi". Meget, meget interessante.

Med venlig hilsen R.N.

Kommentar
Fra : 12345

Dato : 08-08-01 15:48

kære Ove
Tusind tak.-)
Mange hilsener

Helle Lindgaard

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 08-08-01 18:52

R.N. <elena@io.dk> skrev i en news:9kr4rk$fch$1@news.cybercity.dk...
> Jeg gætter på, at det har at gøre med de kraftige elektromagnetiske
> spændinger, der er tilstede hver gang den slags fænomener dukker op. Om de
> er luftformige og derfor ikke kan skabe lyd -
> jamen så tænk på hvor højt det lyder, når to luftmasser støder sammen i et
> tordenvejr.

Der er noget, du har helt galt fat i.... Lyden af torden er ikke
luftmasserne der støder sammen..... http://www.dmi.dk/nyt/torden/torden.html

"Tordenbulder er netop chokbølger af lyd, der opstår som følge af den
momentane og voldsomme opvarmning af luften omkring et lyn. Tordenen rumler
pga. tidsforskellen mellem trykbølger fra forskellige steder i
lynkanalen." - DMI

Tina

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-08-01 11:07

Kunne du eventuelt uddype din teori (eller har du konkret observeret dem?)
omkring de 'elektromagnetiske spændinger'?.

PV
"R.N." <elena@io.dk> wrote in message news:9kr4rk$fch$1@news.cybercity.dk...
>
> "Ove" skrev i en meddelelse
>
> > Det undrer mig at man tit hører døre knirke og støvletramp, almindelig
> > gang i forbindelse med gengangere (ånder, spøgelser o.l.). Jeg mener da
> > at de er luftformige, og derfor ikke kan påvirke gulve og døre. Er der
> > nogen der kan give mig en fornuftig forklaring på disse fænomener?
> > Ove.
>
> Jeg gætter på, at det har at gøre med de kraftige elektromagnetiske
> spændinger, der er tilstede hver gang den slags fænomener dukker op. Om de
> er luftformige og derfor ikke kan skabe lyd -
> jamen så tænk på hvor højt det lyder, når to luftmasser støder sammen i et
> tordenvejr.
>
> Desuden kan man læse om en kvindes mange oplevelser med støvletramp, høje
> knirk og meget andet i en vældig spændende bog, som hedder "Ørnen og
Rosen"
> skrevet af Rosemary Altea.
> Den handler om hendes ungdom, hvor hun ikke vidste, hvad det var der var
ved
> at ske med hende, indtil hun omsider bliver klar over, at hun har store
> evner som medium.
>
> Ligeså mange fine og interessante oplevelser får man i Betty Shines 2
bøger
> om hendes liv før og efter hun blev healer. De hedder "Sindets magiske
> kraft" og "Sindets energi". Meget, meget interessante.
>
> Med venlig hilsen R.N.
>