/ Forside/ Teknologi / Netværk / NetWare / Spørgsmål
10  Klaudi 110
blue tooth til ADP
Fra : svendmogensen
Vist : 543 gange
75 point
Dato : 08-04-06 19:43

Nu er den gal igen, hvor jeg har brug for ekspertene i Kandu.
Jeg har købt en blutooth usb nøgle for bl.a. at forbinde min Acer n 35 adp med den stationære og
slipe for alle de ledninger etc.
Men opsætningenlykkedes ikke. Skal der indstaleres en driver i ADP eller ???

Kommentar
Fra : transor

Dato : 08-04-06 20:24

For at det skal virke via blue tooth, skal det findes, være aktiveret og med drivere på begge computere. Desuden skal der være kørende software som danner netværksforbindelse og fildeling.

Du må skrive helt præcist hvordan dine computere er bestykket med B.T. hardware, operativsystemer og netværkssoftware før nogen kan hjælpe dig med at løse problemet.

Kommentar
Fra : svendmogensen

Dato : 08-04-06 20:27

Det lyder logisk, men den(driveren) er installeret på min stationære, men det er op sætningen på Pocket pc, jeg har problemer med.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 09-04-06 00:49

Der er da ikke bluetooth i Acer n35

Så det er måske der problemet ligger

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 09-04-06 00:55

ps

Mender du pda (Personal Digital Assistant) eller vil du definere hvad adp betyder?

Kommentar
Fra : svendmogensen

Dato : 09-04-06 09:51

i am sorry
PDA (Personal Digital Assistant)

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 09-04-06 12:48

ok, men der er stadig ikke Bluetooth i n35