/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
navman 320/navigation
Fra : wackyhat
Vist : 2052 gange
100 point
Dato : 06-04-06 23:03

hvor kan man købe sd-kort til navman 320 (danmark og tyskland)

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 07-04-06 07:17

Prøv Fona, de forhandler Navman

Accepteret svar
Fra : grow

Modtaget 100 point
Dato : 08-04-06 01:50

På Navman 520 kan der bruges alm. SD-kort.
Har du prøvet om dette også gælder for 320 modellen?
På 256 MB kort er der plads til Danmark og nordtyskland.
Hvis du vil ha´ Skandinavien og hele Tyskland så køb 1 GB kort.
Prisen svinger meget. Set til 400 - 500 kr. (Vefafoto + itbutikken)

Godkendelse af svar
Fra : wackyhat

Dato : 08-04-06 03:15

Citat
Indsæt din tekst her
kan man downloade danmark og tyskland kortene til et sd-kort og så bruge det

Kommentar
Fra : grow

Dato : 08-04-06 12:03

Jeg mener ikke at Navman har kortene til fri download. Ved køb af 520 modellen lå Skandinavien på Navmans SD-kort og resten af Europa på cd´er. Her er det muligt at lægge Europa på alm. SD-kort. Måske kan du selv undersøge det ved at se på deres hjemmeside: www.navman.com