/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Atacama ørknen
Fra : heyckendorff
Vist : 515 gange
89 point
Dato : 06-04-06 21:02

Er der nogle der har erfaringer med at rejse igennem Atacam ørknen i Chile. Jeg har set billeder derfra og er blevet aldeles betaget af stedet, og er derfor interesseret i at høre fra nogle der har været der. Kan man cykle igennem?...er det bedre at leje motorcykler?...kan man overhovedet leje motorcykler? Hvordan er det at rejse der?....alle erfaringer modtages med kyshånd.
Vil også meget gerne ha´ links til sider med gode store billeder derfra.

Mvh

Werner

Kommentar
Fra : binky

Dato : 07-04-06 19:08

Har I søgt på Google? Det lyder så spændende, og jeg vil ønske jer en rigtig god tur.
mvh
binky

Kommentar
Fra : heyckendorff

Dato : 28-04-06 23:13

Takker Binky