/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Boker.dk 3.0
Fra : Surf
Vist : 551 gange
27 point
Dato : 04-04-06 15:55

så er min nye side oppe at køre. i kan se den her

http://www.boker.dk

Og hvad har i at sige til det

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-04-06 16:07

ligner noget php skabelon i blog stil

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 04-04-06 16:26

Den er da ikke værst..............men der mangler lidt om hvad siden handler om.
Hvis ikke det er beregnet for folk du kender, så er det lidt svært at logge sig på noget man ikke ved hvad er.

Kommentar
Fra : Mikael2002

Dato : 04-04-06 18:00

Hej

Savner en overskrft. (= titel på side, øverst ved din reklamer...).

øhh.. 3.0... Der er ikke meget i forhold til at det skulle være version 3.

Din side virker mest af alt som om det bare skal være en indgang til dit forum og dit "oblivion" (hvad det så end er for noget). Måske du kunne skrive lidt mere om hvad det er for os der ikke ved hvad du skriver om.

Der er jo ikke så meget mere at kommentere... menustrukturen tjoe.. fin nok, bortset fra at det virker overkill at du har Main Menu med Home link og Hjem knap på alle sider...

Hvis folk skal komme igen, skal det nok være for at der er noget de vil se... det er der ikke rigtigt for mit vedkommende...

Mvh Mikael
www.mkure.dk

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 04-04-06 18:18

Meget nydeligt layout. Følgende burde gøres:

1. Et mindre logo ville pynte øverst t.v.
2. Så ville det se pænere ud, hvis du på knapperne ændrede skrifttypen - til samme skrifttype som det øvrige site.

Indholdet har jeg ingen kommentarer til.

//bentjuul

Kommentar
Fra : severino

Dato : 04-04-06 19:55

For dem der er har et lidt mindre godt syn, så er tekste for småt og baggrunden sort som graven, som gør den vanskeligere at læse.

Kommentar
Fra : sikkerhedsmargin

Dato : 10-04-06 00:56

Hejsa

Det er misvisende det du skriver.

Taget i betragtning at du ikke selv har lavet designet af hjemmesiden, men brugt Joomla og en template ved navn subblack...

Mogens

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-04-06 01:51

Ja, og jeg kan se at Surf slet ikke er interesseret i sit spørgsmål, ej heller i de kvalificerede råd der er kommet.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 10-04-06 03:09

Citat
Det er misvisende det du skriver
misvisende, Hvad er det der er misvisende om jeg må spørge

Jeg kan fortælle dig at der ikke er noget misvisende det jeg har skrivet på min side hmmmf

Kommentar
Fra : sikkerhedsmargin

Dato : 10-04-06 19:44

Jeg synes du giver indtryk af at siden er dit arbejde.
Men når man kigger det igennem, er det eneste du har lagt op et CMS med en skabelon.
Det synes jeg er misvisende.

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 10-04-06 21:04

hvor har jeg give udtryk for det. om jeg må spørge

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-04-06 22:00

Jeg kan nu heller ikke se at der er noget misvisende Surf og der er mange der bruger templates - det jo derfor de laves.

Som jeg tidligere skrev syntes jeg det er et pænt layout, men du burde se lidt på de råd vi har givet dig i tidligere indlæg - for det vil gøre din side pænere.

Hvis du ikke selv kan lave et mindre logo hvor der f.eks står Boker.dk så vil jeg gerne forsøge at hjælpe dig. Du finder min mail under min profil.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Surf

Dato : 12-04-06 00:01

Citat
Jeg synes du giver indtryk af at siden er dit arbejde.
HVOR HAR JEG GIVE UDTRYK FOR DET HENNE