/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
oversætte til engelsk.. hjælp!
Fra : XeniaABC
Vist : 1345 gange
21 point
Dato : 03-04-06 15:43

de første olympiske lege blev afholdt for mere end 2000 år siden.
men i 1896 begyndte det vi kalder de moderne olympiske lege. siden da har legende været afholdt hvert fjerde år. de første moderne olympiske lege blev fejret i athen, i 1896. de olympiske lege i athlanta i 1996 var starten på den 26. olympiade, og her med starten på det næste århundrede, i de moderne olympiske leges historie. athlanta legende er dog ikke de 26. i rækken af olympiske lege. tre gange har man måtte aflyse. legene i berlin i 1916, måtte aflyses pga. den første verdenskrig. både legende i 1940 og 1944 blev aflyst pga. anden verdens krig.

-er der nogen der kan få oversat det til engelsk for mig?!?!

kh. xenia.

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 03-04-06 16:14

Hvad skal du bruge oversættelsen til?

Frieda

Kommentar
Fra : Zwekja

Dato : 03-04-06 21:27

de første olympiske lege blev afholdt for mere end 2000 år siden.
men i 1896 begyndte det vi kalder de moderne olympiske lege. siden da har legende været afholdt hvert fjerde år. de første moderne olympiske lege blev fejret i athen, i 1896. de olympiske lege i athlanta i 1996 var starten på den 26. olympiade, og her med starten på det næste århundrede, i de moderne olympiske leges historie. athlanta legende er dog ikke de 26. i rækken af olympiske lege. tre gange har man måtte aflyse. legene i berlin i 1916, måtte aflyses pga. den første verdenskrig. både legende i 1940 og 1944 blev aflyst pga. anden verdens krig.

First time the olympic games was for more than 2000 years ago. but in 1896 they started to call it the modern oplympic games..

Så snupper du en ordbog og køre vidre ...

Kommentar
Fra : marie20

Dato : 03-04-06 23:14

Tror du skal forhøje pointene før der er nogen der vil oversætte hele stykket for dig...

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-04-06 01:14

xenia ->

Der er noget du har taget fejl af. Kandu.dk er IKKE et sted hvor man kan få løst alle sine opgaver.
Når man er studerende, på et hvilket som helst niveau, må man selv løse sine opgaver.

Hvis du har et problem i forbindelse med en opgave, kan du spørge os her på Kandu. Det du beder os om, er at løse HELE opgaven for dig. Det er ikke smart. Det lærer du ikke noget af. Stil nogle præcise spørgsmål, så vil vi meget gerne hjælpe dig. Men vi vil sgu ikke løse HELE opgaven for dig.
Du skulle jo helst også blive lidt klogere selv. Hvis du KUN vil have en oversættelse, må du søge hjælp et andet sted. Venlig hilsen Arne. :-