/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
Kan ikke gemme min webside
Fra : Lulleglad
Vist : 605 gange
200 point
Dato : 02-04-06 20:07

når jeg har kodet min side og vil gemme selve siden (ikke kilden) får jeg følgende fejlmedelse
"Der opstod en fejl under lagering af websiden - Denne webside kunne gemmes"

hvordan afhjælper jeg dette problem ?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 02-04-06 20:53

Hvilket format lagre du det i, og hvilket program bruger du til det???

Kommentar
Fra : Lulleglad

Dato : 02-04-06 20:56

de hedder .html og er oprindelidt lavet i fp, men har selv skrevet videre på kildekoden

Kommentar
Fra : severino

Dato : 02-04-06 21:23

Det er sådan at når man gemmer en website, så er det i virkeligheden kildekoden du gemmer.
Når så den hentes ind i en browser, generere den igen websiten ud fra de koder der er skrevet i kildekoden, og viser evt. de elementer der linkes til, hvis de befinder sig fysisk inden for de angivne links.
Skal du gemme websiden som den ser ud i din browser, er du nød til at screen-dumpe siden, og gemme det som et billede.

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 02-04-06 21:35

Citat
"Der opstod en fejl under lagering af websiden - Denne webside kunne gemmes"

Så er den gemt, bruger du direkte redigering.
Har du fået TIMEOUT fra/til din server. Upload.
Hvad FTP bruger du til at uploade med.
Eller vil du bare gemme på PC
Hvis ikke du kan gemme, på PC, så opret ny mappe. Og gem.
Og upload med FTP server, med direkte adgang.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 02-04-06 22:26

Hej Sofus, jeg syntes at du skrev et andet sted, at du ikke mere ville være på KANDU, eller har jeg misforstået noget?
Ellers velkommen tilbage på hylderne i KANDU!

Kommentar
Fra : sofus.dk

Dato : 02-04-06 22:40

TAKKER OG bukker ikke MERE
skide kanduer,,,,,,de bliver BLACKLISTET, som de kommer.
Så bliver der mere rart at være her

Beeeeeee HAPPY, not a Kandu.

Men noget går galt, når du redigere.
Om du gør Online, eller henter det ned, og smider op igen.
Så burde virkningen være det med det samme.
Og du har vel gemt den på siden SOM INDEX-----pg slettet den gamle index.
Og husket at betale bøder og hustru/bidrag til webmaster......

Kommentar
Fra : Lulleglad

Dato : 03-04-06 13:03

Jeg har ind ti lvidere ikke uploaded mine filer. Min index-fil kunne jeg sagtens gemme med side 2 kan jeg ikke gemme på min pc