/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Trådløse høretelefoner
Fra : sfl17
Vist : 481 gange
100 point
Dato : 02-04-06 13:47

Jeg er på udkig efter en MP3-afspiller med 2 Gb lagerplads og mulighed for trådløse "hørebøffer", gerne nogen i oldschool-look. Overvejer iPod Nano eller noget fra SanDisk, men har ikke kunnet finde frem til, at de kan sådan noget.
Har nogen herinde gode erfaringer med trådløse "hørebøffer" til en afspiller med de specifikationer??
(Den behøver ikke kunne vise fotos, bare den har et display og er lille)

Kommentar
Fra : Zwekja

Dato : 03-04-06 21:25

altså... du kan jo bare købe en ipod nano med 2gb og købe et par trådløse høretelefoner ved siden af ...

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 03-04-06 21:47

Yes, I know, men præcis hvilke trådløse høretelefoner fungerer med en Nano?

Kommentar
Fra : Zwekja

Dato : 03-04-06 21:54

alle.. så længe den passer ind i højtaler stikket i ipod nano'en ...

Kommentar
Fra : Funambulist

Dato : 12-04-06 18:05

Alt efter hvor mange penge du har til rådighed er et par Senneheiser helt fantastiske.
Ellers er fx et sæt Beyer også vær at anbefale. Begge mærker laver trådløse bøffer, som fungerer super med iPod. Du skal dog tænke på, at et par store bøffer bruger mere batteri end et par almindelige in-ear.

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 16-04-06 12:46

Ja, kender godt Sennheiser, det er et cool mærke. Kender du nogen, som med garanti virker til iPod Nano? De fleste virker kun til Mini og de normale iPods ifølge hvad der står inde i specifikationerne på nettet.