/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
IExplorer starter IKKE
Fra : ngka
Vist : 404 gange
300 point
Dato : 02-04-06 08:41

Jeg har et stort problem med IE, nor jeg prøver at starte den sker det inte mere bare en blink :(
Har prøvet mange veje men intet virker, vil ikke ominstallere XP pro.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 02-04-06 09:13

Har du kontrolleret om den IE kører minimeret?

Du kan eventuelt kontrollere opgavelisten for at se om programmet er aktivt (ctrl+alt+del)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-04-06 09:15

følger lige med da en bekendt sidder med samme problem

Kommentar
Fra : ngka

Dato : 02-04-06 13:48

Nu har jag løst problemet, fand et prg. Error Killer findes bla. her: http://www.softsland.com/Error_Killer.html som var til stor hjelp.
Først brugte jeg en reg-backup som jeg lavede for ca. 14 dage siden (det er godt at lave backup) der efter omstart virkede IE men datorn vikede ju ikke så godt. Så jeg kørde Error Killer som fan en masse fejl som jeg fick fixet. Så efter omstart så virkede det hele igen efter lite endringer her og der.
Så hvis dette kan vare nogen hjelp for andre så er det fint.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-04-06 14:04

godt at vide - den røg lige under favoritter