/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
skærm
Fra : baykris
Vist : 439 gange
31 point
Dato : 31-03-06 16:03

.......hej nu skal jeg have hjælp igen, nederst på min skærm, står der nu med billede sikker fjernelse af hardware, er det fordi jeg har slukket for gendannelsen inden den var færdig , og at jeg skal have en anden. m.v.h. baykris

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 31-03-06 16:13

Det er til sikker fjernelse af USB enheder.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 31-03-06 17:01

Sådan noget kommer altid hvis man har noget externt siddende på computeren det kan værer memory stik eller noget der ligner det burde slå sig selv afr når det bliver taget fra.

de.dem

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 31-03-06 17:10

Det kan også være en intern kortlæser.

Kommentar
Fra : baykris

Dato : 31-03-06 18:06

tak for hjælpen igen, så betyder det ikke noget kan jeg forstå.
m.v.h. baykris

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 31-03-06 18:07

Den klikker man på inden, man vil fjerne en enhed fra systemet.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-03-06 21:08

Bruger du ikke funktionen, kan højreklikke på start, klik på egenskaber, fanebladet proceslinie, klik på tilpas, der kan du vælge Skjul altid ved Sikker fjernelse af hardware, du får muligheden ved at klikke til højre på linien Sikker fjernelse af hardware, klik Ok Anvend og Ok, det har jeg gjort, du må ikke trække stikket ud af USBen før du har lukket for overførseler, det er det guiden sikker fjernelse af hardware forhindrer

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-07-06 12:13

spørgsmålet glemt eller ikke besvaret tilfredsstillende ???