/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Titanic noder ?
Fra : annetheresa
Vist : 6537 gange
45 point
Dato : 30-03-06 19:25

Hej .. Jeg leder efter noder ( klaver ) til kendingsmelodien til titanic.. Den hedder Rose, men det vil også være okay med "my heart will go on" .. ;) vil gerne have den i original versionen, hvis det er muligt ? Håber der er nogen der vil/kan hjælpe mig.. hvis I evt. sidder med noderne og gerne vil dele dem med mig kan du sende dem til laika266@hotmail.com ..
Er der ellers nogen steder man kan downloade den ? gerne gratis..
Bliver meget glad, hvis nogen har dem .. skal bruge dem til en musical på teaterskolen ;)

Knus Theresa

Kommentar
Fra : steno

Dato : 30-03-06 21:24

Hej annetheresa
Det nærmeste jeg er kommet er nedenstående link, de viser kun side 2

http://www.sheetmusicplus.com/store/smp_inside.html?cart=335271552321442006&item=2924359&page=01

Håber du kan bruge det

Hilsen
steno

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 30-03-06 21:32
Kommentar
Fra : annetheresa

Dato : 30-03-06 21:44

Tusind tak både steno og dr_dem .. vil lige prøve at kigge det igennem ;)
Men er der ikke nogen der kender evt. en hjemmeside hvor man kan downloade noderne gratis ?

Kommentar
Fra : steno

Dato : 30-03-06 22:24

Hej annetheresa

http://www.sheetmusicdirect.com/da-DK/se/ID_No/54282/Product.aspx (tilføjet DK) kan du downloade det hele.
Du skal bar være opmærksim på, at du skal installere, det program de nævner (Det er gratis)- Scorch sheet music viewer---Det nævner de under nodeside. Advarsel : Jeg prøvede først med Mozilla Firefox- Det virkede ikke, så prøvede jeg i Explorer, så var det ok.
Med hensyn til prisen kan du vælge 5 sange ialt til £ 7,97 > kurs 1074,26 = DKR 85,40 = ca. DKR 17,00 pr sang.
Hilsen
steno

Accepteret svar
Fra : Birgitte32

Modtaget 45 point
Dato : 30-03-06 23:24

Jeg har vist et par forskellige versioner af My Heart Will Go On, som jeg kan maile til dig ..

Kommentar
Fra : steno

Dato : 30-03-06 23:25

Hej igen !

En lille rettelse. Jeg skriver somom du skal købe 5 sange. Det var et tilbud med at spare 30%. Hvis du vælger :1 sang Rose pris : £ 2,25 x kurs = ca. 24,17 - Hvis du vælger sang nr 2 på ønskelisten :my heart will go on skal du osse betale £ 2,25 x kurs ---Ialt for de to sange kr 48,34. Det er da ikke så galt. Det eneste det kræver er at du kan betale med : Visa, Mastercard, Switch, Solo, Visa Electron og Delta kort. (Eller kender en der har, så du kan "låne det".

Hilsen
steno

Godkendelse af svar
Fra : annetheresa

Dato : 31-03-06 18:42

Tusind tak Birgitte32.. Det var lige præcist dem jeg ledte efter ;)
Også tak til steno, men nu har jo fået dem tilsendt ..
- Theresa

Kommentar
Fra : Juliiie

Dato : 14-06-07 15:13

hej
jeg leder faktis os efter noder til Titanic
men jeg kan ikke finde nogle

tror du ek du kan maile dem til mig

Kommentar
Fra : Birgitte32

Dato : 14-06-07 18:44

Jeg er i USA til september og har ingen noder med mig, så du skal prøve, hvem det end var, der fik dem mailet fra mig.

Kommentar
Fra : loladi

Dato : 13-04-08 10:34

jeg leder også efter noder til titanic, kan du også maile det til mig borgitte??

Kommentar
Fra : halemus1995

Dato : 30-05-08 15:52

jeg leder også efter noder til titanic, kan du også maile det til mig birgitte32???

Kommentar
Fra : bibi0083

Dato : 13-06-08 15:49

Heej... hvis du ikk er blevet træt af at maile, må du meget gerne maile den til mig også... Min mail er bibi_d_hansen@hotmail.com...

Så er du sød

Fra: Bibi0083

Kommentar
Fra : Carolinegk

Dato : 03-05-09 16:36

Hej
Nogle af jer der har fået noderne,
er i ikke søde at også sende dem
til mig, det kunne være vildt fedt?

Hilsen Caroline
Min Email - Caroline8b@live.dk

Tusinde tak på forhånd :)