/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Højere uddannelser / Spørgsmål
10  3773 570
Hjælp til spørgeskema
Fra : gummianden
Vist : 880 gange
500 point
Dato : 30-03-06 10:15

De kunn eikke lide at jeg skrev dette undet tips, så nu smider jeg en masse point efter det i stedet for og ser o mnogen vil hjælpe.
I forbindelse med min uddannelse er jeg igang med en lille spørgeskema undersøgelse på ca. 20 spørgsmål. Da jeg gerne vil have så mange forskellige til at svare håber jeg at jeg kan få et par fra Kandu til at hjælpe mig. Blandt dem herinde fra der svare trækker jeg lod om 500 point (kræver at du skriver et svar her i tråden med det som står foran snabel-a'et i din email), samtidig deltager I også i konkurrencen om 500 kr kontant, som alle andre der har svaret på spørgeskemaet.

I kan finde det på: www.partykongen.dk/analyse.htm

På forhånd tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-03-06 10:30

Håber mine svar kan hjælpe dig vidre. Nielsen40

Kommentar
Fra : frieda

Dato : 30-03-06 10:50

Også mine

Frieda

Ingen point til mig, tak. Har rigeligt

Kommentar
Fra : eskild8720

Dato : 30-03-06 10:51

Held og lykke med opgaven,har svaret,håber det er til at bruge ellers ring eller mail for flere svar.
mvh eskild

Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 30-03-06 11:01

Færdiiii

Kommentar
Fra : sion

Dato : 30-03-06 11:16

Så er den klaret.

Email: simon

Simon

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 30-03-06 11:47

Hej,

Håber du får en masse respons

Email: hr.lawitt

Mvh. Lars

Accepteret svar
Fra : jomfruane

Modtaget 500 point
Dato : 30-03-06 15:57

zupernuz

Kommentar
Fra : smor20

Dato : 30-03-06 16:27

Har osse svaret

Kommentar
Fra : Sothys

Dato : 30-03-06 17:23

Hej Gummianden!
Så har også jeg besvaret analyseskemaet.. Held og lykke med dit projekt og din uddannelse
Mvh. sothys

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 08-05-06 22:46

Hej, hvem vinder så de 500 points?

Mvh. Lars

Godkendelse af svar
Fra : gummianden

Dato : 08-01-07 21:25

Tak for hjælpen alle sammen... ... Og undskyld den usædvanligt lange svartid... Den må være blevet glemt...

Kommentar
Fra : refi