/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
have pavillion og "sten-hegn"
Fra : skibonitten
Vist : 8933 gange
200 point
Dato : 29-03-06 13:30

Hejsa.

Vi skal have lavet et 5-6-8 kantet have hus / pavillion / lysthus og ville meget gerne hvis der nogen herinde der kunnevære behjælpelige med tegninger, byggevejledning og ideer..

Har gennemtrævlet gør-det-selv´s hjemmeside uden at finde det helt rigtige

Desuden skal vi nok have lavet et sådan stenhegn, du ved det der hvor man harnoget rio-net eller lignende hvori stenen ligger..

Også til det behøver jeg noget vejledning og tegninger....

Please hjælp, for jeg er ret ny i lav det selv afdelingen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-03-06 14:43

rio-net hedder Gabioner, mine link hjælper nok ikke så meget, men i det første er der andre der har fået svar på deres spørgsmål, det sidste link, er til inspiration. Med hensyn til en pavillion, ville jeg gå til en trælasthandler der sælger dem, og lurer dem kunsten af, hvis ikke du kan få hjælp på kandu, god arbejdslyst

http://www.byggeri.dk/debat/forum.asp?katid=6

http://www.danskgeotekniskforening.dk/Specialprodukter_010905.pdf

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 29-03-06 15:02

Jeg har nogle tegninger - du kan lige ligge din mail så sender jeg til dig.

Kommentar
Fra : skibonitten

Dato : 29-03-06 21:46

hejsa

min mail er newmail@jubii.dk

Alle forslag er velkomne :==)

Kommentar
Fra : arnely

Dato : 05-04-06 12:11

Jeg har sendt dig nogle tegninger, høre jeg lige fra dig