/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
Hjemmearbejde
Fra : Prinsesset
Vist : 2889 gange
10 point
Dato : 28-03-06 14:45

Hej er der nogen der seriøst kender en god måde at tjene penge på hjemmefra. Man ser tit diverse tjen penge programmer, der alligevel tager 100 år bare at tjene en 50er på. Så ser man også tit arbejd hjemmefra programmerne, men jeg synes aldrig man når længere end en telefonisk samtale, enten sender de ikke det ønskede informationsmateriale eller også hører man aldrig fra dem igen. Jeg kunne godt tænke mig at arbejde hjemmefra, man har nogen gange hørt om kuvertfyldning, klistermærke halløj, kuglepenne samling osv. nogen der ved hvor man kan få sådan et job?

Mvh PrinsesseT

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 20 point
Dato : 28-03-06 14:50

Du skal tage fat i telefonbogen, og ringe til alle de virksomheder, som du tror kan bruge en hjemmearbejder, men som du også selv er inde på, så er der ikke ret mange penge i det, jeg har selv idag, arbejdet 5 timer med dimsedutter, og tjent den rørende formue af ca. 85 kr. det kan da blive til penge i det lange løb, men kun hvis du har frikort. Hvis du får sådan et arbejde, så du også tænke på, at det som regel er noget der fylder og sviner, spørg evt. virksomheden, og du kan få materialerne bragt, for ellers sætter du til på transporten, og ikke alt kan transporteres på cykel

her er så nogle link du også kan kikke på http://www.altomhjemmearbejde.dk/html/private/index.htm

http://uk.getit4u.com/v2/campaigns/dk/topteam_workfromhome_2005_11/?site_id=0000711837&media_id=0000310417&xsmemid=$xsmemid

Kommentar
Fra : Zwekja

Dato : 28-03-06 14:52

http://www.gratis-ting.dk/ny/index.php

I bunden af dene side er der en menu "Tjen Penge"
Check den ud ...

Godkendelse af svar
Fra : Prinsesset

Dato : 29-03-06 09:03

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-03-06 10:16

Selv tak

Kommentar
Fra : Prinsesset

Dato : 06-12-06 10:10

Er der nogen der har gode erfaringer med hjemmearbejde?

Kommentar
Fra : Prinsesset

Dato : 13-12-06 15:25

Kunne du seriøst tænke dig at tjene penge hjemmefra? så skal du høre her:
Jeg er en af de mennesker der længe har ledt efter et job hjemmefra og nu har jeg endelig fundet det rigtige. Jeg mødte tilfældigt en rar kvinde som inviterede mig med til et informationsmøde og det fortryder jeg ALDRIG at jeg tog med til.

Det er let at tjene penge men det afhænger selvfølgelig af din indsats.
Er du en af dem der har potentiale og viljestyrke til at komme igang med at tjene kassen så skriv din mail.

Næste informationsmøde er i Aalborg tirsdag d. 19 dec 06 - alle er velkomne - men smid jeres mail så skal jeg sørge for at få jer tilmeldt. I fortryder det ikke..

Min mail er:
tinaleacarina@hotmail.com

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-12-06 16:11

Kommentar
Fra : sanne-jensen

Dato : 14-03-07 21:42

mus9@hotmail.com du må meget gerne skrive lidt om hvad det er???

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-03-07 22:00

sanne-jensen ........................................... hold dig langt væk - det lugter af plattenslageri.

Kommentar
Fra : sanne-jensen

Dato : 14-03-07 22:10

okay det var også det jeg tænkte men måske kan du hjælpe mig jeg vil gerne have et job som ikke er fysisk hårdt da jeg døjer med dårlig ryg og svage led og da jeg pt arb i en børnehave har jeg en ret hård hverdag.. men aner simpelthen ikke hvad jeg ellers skal lave har du nogen ideer??

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 14-03-07 22:19

Der har jeg desværre ikke nogen gode idéer.

Men alle dem som lover guld og grønne skove........................de lyver - for det findes ikke.

Kommentar
Fra : spina01

Dato : 18-05-08 21:22

Hejsa,
Jeg söger Personer til at saelge Dame-Jeans i Danmark. Desvaerre er Firmaet ikke startet i Danmark endnu. Körer med stor succes i Tyskland og Schweiz.Se evt. www.fashion-europe.net.
Det hele funktionerer naesten som Tupperware altsaa med Homeparties. Man kan tjene omkring 50 kr. pr solgte buks. Hvis du eller andre er interesserede er i velkommne til, at kontakte mig. Har brug for saa mange interesserede som muligt, for at kunne starte Projektet.
Tina Specker- Rasmussen
Specker80@hotmail.com

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-05-08 21:53

Pas på de smarte firmaer....................det ender med at du kommer af med penge i stedet for at tjene dem.