/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Bluetooth Belkin ikke installe
Fra : mej4
Vist : 524 gange
100 point
Dato : 27-03-06 15:45

Hej, jeg har lige købt ny bærbar pc og har svært ved at få min Belkin bluetooth forbindelse oprettet.

Jeg har tilsyneladende udført installationen, og ingen problemer med at "finde mobilenhed", og der er ok for at installationene er fuldført.
....men min mobilenhed er der bare ikke bagefter og jeg kan ikke overføre noget fra mobil??

Er der nogen der kan sige mig hvor problemet kan ligge.

Vh mej4

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 27-03-06 18:24

Hvis din Bluetooth er registreret i enhedshåndtering og ikke viser et spørgsmålstegn er det i programmet du skal til at rode.

Der må være en søge efter enhed funktion der kan finde din mobil. Sådan virker det her hos mig. Det er dog ikke lige Belkin

Kommentar
Fra : mej4

Dato : 27-03-06 20:30

Ingen problemer med at finde og installere bluetooth. Men med lidt hjælp fra min søn har jeg nu også fundet ud af at instille min mobil rigtig så der er forbindelse til pc.

Kommentar
Fra : mej4

Dato : 27-03-06 20:30

Ingen problemer med at finde og installere bluetooth. Men med lidt hjælp fra min søn har jeg nu også fundet ud af at instille min mobil rigtig så der er forbindelse til pc.

Kommentar
Fra : mej4

Dato : 27-03-06 20:30

Ingen problemer med at finde og installere bluetooth. Men med lidt hjælp fra min søn har jeg nu også fundet ud af at instille min mobil rigtig så der er forbindelse til pc.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 28-03-06 20:10

Citat
Så kører det for dig