/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
MPU-401 Compatible MIDI Device
Fra : cardeen
Vist : 745 gange
240 point
Dato : 27-03-06 04:30

Hej, min mindste søn og jeg er så kede af det...Hans lyd på computeren forsvandt bare sådan psst???? mens han sad og spillede Harry Potter???? Jeeg har brugt det meste af en aften og nat på at finde fejlen uden at ane hvad jeg skal gøre og uden at ane noget om lydkort.

Jeg har været inde i Controlpanelet og derigennem checket sound and audio devices - der står til at virke???? - men samtidig ser det ud til at jeg intet sted på com kan finde lydkortet????
Jeg fatter intet og der kommer bare intet lyd..Findes der en rar sjæl der vil hjælpe os online?

Knus
Cardeen

Kommentar
Fra : cardeen

Dato : 27-03-06 04:32

Accepteret svar
Fra : nuber2

Modtaget 240 point
Dato : 27-03-06 08:04

onboard lydkort kan stå af......
Hvis det er tilfældet kan du købe et pci (eller usb) lydkort, de koster fra 100 og op!

Kommentar
Fra : lawitt

Dato : 27-03-06 11:20

Hej, dobbeltklik på lydstyrke (højttaler i process-linien) og check Wave-indstillingen da det kan skyldes denne står på minimum eller er slået helt fra.

Hvis du ikke lige kan se Wave så gå ind under Indstillinger->Egenskaber og marker Wave så den også kommer frem på Afspillingslisten.

Håber dette hjælper.

Mvh. Lars

Godkendelse af svar
Fra : cardeen

Dato : 29-03-06 00:12

Tak for svaret nuber2. Det var sødt af dig at svare, selv om jeg ikke blev meget klogere af det...men jeg vil undersøge det...
VH. Cardeen