/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
ændring af windows mediacenter
Fra : ledet1
Vist : 233 gange
40 point
Dato : 25-03-06 16:19

Jeg har en engelsk version af windows media player - kan jeg ændre til den danske version og i givet fald hvordan gør jeg.
?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 25-03-06 16:46

Hent en ny version på nettet. der er dansk.
Dit windows er det forresten også engelsk

Kommentar
Fra : ledet1

Dato : 25-03-06 23:09

Beklager. det er en engelsk version af windows media center jeg har - kan den også ændres til dansk - og i givet fald hvordan

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 26-03-06 16:44

Jeg tror desværre ikke det er muligt da styre system er engelsk. Jeg ved dog at man godt kan have en engelsk XP og en dansk Office. Det fungerer fint, dog er der lidt problemer med stavekontrollen om den skal være dansk eller engelsk.