/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Brænde film
Fra : jangchr
Vist : 528 gange
250 point
Dato : 25-03-06 09:22

Jeg har lånt en harddisk af en kammerat som der er en masse film på,men jeg ved ikke hvadfor et brændeprogram jeg skal bruge til at brænde den ned på en dvd,jeg har prøvet med nero 7,men den fortæller ukendt format,der er 2 forskellige formater på hardisken,img-file og iso.Så hvad gør jeg for at kunne brænde disse film ned på en dvd:

Ps:Jeg kan se filmende på vlc-player undtagen iso-filerne

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 25-03-06 09:36

lyder ulovligt

Men her er guides.

http://www.piratgruppen.org/rubrique.php3?id_rubrique=2#Film

til Iso skal du bruge Daemon tools

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 25-03-06 09:37

http://www.piratgruppen.org/article.php3?id_article=409

Det var så guiden på Deamon tools

Accepteret svar
Fra : troldenesdhb

Modtaget 260 point
Dato : 25-03-06 09:38

Men husk, det kan være ulovligt, alt efter hvilke film det er.

Godkendelse af svar
Fra : jangchr

Dato : 25-03-06 09:57

Tak for svaret troldenesdhb.
Jeg er sådan set ligeglad om det er ulovligt,jeg kan få en 300gb harddisk fyldt med film 1 gang om mdr.for 250 kr og det er da noget billiger end at købe dem