/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Trojansk hest?
Fra : timeglas
Vist : 511 gange
100 point
Dato : 24-03-06 17:54

Hej

Jeg har på baggrund af et tips installeret Advance Windows Care program som skulle gøre windows hurtigere og lettere at køre. Nu har min AVG smidt den i karantæne da det er en trojansk hest. Er der nogen der har samme erfaring? Kender I til AWC_install.exe?

mvh timeglas

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-03-06 18:58

Jeg har også instaleret Advance Windows Care, og har ikke oplevet at programmet ikke accepters af antivirus, jeg bruger Bullguard og den er superoverfølsom hvad mistænkelige filer angår, for eksempel havde en bøvl med at få den til at godkende Everest som Bullguard påstod var malware, er der ikke funktion hvor du kan brugergodkende i dit antivirus?

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 24-03-06 19:36

du kan have fået skidt og snavs ind på mange måder - hvorfor ikke lige smutte forbi www.arlet.dk - eller www.spywarefri.dk - hente hijackthis - scanne og sende loggen ind ???

så får du skidtet ud og får renset din pc for hvad der måtte være

Kommentar
Fra : fluffyclaus

Dato : 24-03-06 23:20

Jeg installerede også Advance Windows Care for at se hvad det kunne. Og min computer har sjældent kørt mere elendigt. Nu kan jeg heldigvis selv finde ud af at rette op på den slags, men er man ikke specielt erfaren kan det i sidste ende betyde en formattering. Så smid du bare det program ad H...... til

Til dit spørgsmål -> AWC_install.exe er blot installationsfilen og burde ikke være inficeret med noget somhelst.

For en sikkerheds skyld kan du hente dette yderst effektive program (gratis) : http://www.superantispyware.com/downloadfile.html?productid=SUPERANTISPYWAREFREE
og scanne din maskine.

Vh fluffy

Godkendelse af svar
Fra : timeglas

Dato : 25-03-06 07:45

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-06 08:50

fik du hjælp til at rense maskinen ???