/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Hjælp til MySql + PHP
Fra : 2100
Vist : 306 gange
200 point
Dato : 24-03-06 15:34

Nogen som kender til dette MySql + PHP, skal bruge dette vedr. oprettelse af Webshop. Har aldrig selv brugt dette, kun FTP til at uploade med og så arbejde med Frontpage.

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 24-03-06 15:47

Det er vedr. denne forklaring, som jeg ikke forstår.
Når du installerer din webshop skal du først gå til din mysql administration og installere databasen som du finder i mappen catalog/admin/backups/
Du skal herefter uploade mappen catalog til dit domæne, hvorefter går du til www.ditdomæne.dk/catalog/install/mappen og en automatisk installation går i gang.

Annuller spørgsmålet
Fra : 2100

Dato : 24-03-06 18:12

aflyst