/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
besked ved e-mail
Fra : nannapige
Vist : 567 gange
100 point
Dato : 24-03-06 11:49

Er der nogen, der kan hjælpe mig med, hvordan man får sin pc til at give besked om når der er kommet en mail ?

Hilsen Nannapige

Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 24-03-06 12:06

Er det i outlook express?

mvh/ann-vibeke

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 24-03-06 12:17

winbar kan mange ting
http://www.winbar.nl/download.php

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 24-03-06 12:18

jeg bruger winbar
ver 1.2.95

Kommentar
Fra : annfriis

Dato : 24-03-06 12:26

Hvis du har lyst til at bruge Incredimail - http://www.incredimail.com - kan du her selv bestemme hvem/hvad der skal give besked fx. en tjener, en and, en due - alle med lyd - der er flotte mails, animationer og lyde og bedst af alt - det er gratis

Ann

Kommentar
Fra : surfsusan

Dato : 24-03-06 12:27

Hvis du har installret Office eller har Outlook Express er det ikke nødvendigt at downloade programmer.

Hvad kører du med?

Kommentar
Fra : nannapige

Dato : 24-03-06 12:36

Ja det er i outlook express

Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 24-03-06 12:44

Så skal du op i 'funkrioner' og ned i 'indstillinger'
- fanebladet 'generelt' og flueben i 'afspil lyd, når meddelelser modtages'

mvh/ann-vibeke

Kommentar
Fra : annvibeke

Dato : 24-03-06 12:45

funkrioner=funktioner

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 24-03-06 12:51

Du kan i Kontrolpanel Lyde og lydenheder, fanebladet Lyde gå ned og find Ny postmeddelelse klik på den, under Lyde kan du nu vælge en Windows lyd, har du en lydfil på computeren som du gerne vil høre når der er en ny mail så klik på Gennemse og find lyden og vælg den, klik Anvend og Ok

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 24-03-06 13:52

....Men du skal huske at have outlook express åbent, -evt minimeret- når computeren er tændt. Ellers bliver posten ikke hentet.

--Lyden kommer idet outlook express henter posten.

Godkendelse af svar
Fra : nannapige

Dato : 24-03-06 13:57

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-03-06 14:22

Selv tak nannapige, vi er her for hjælpe hinanden, god weekend